سینمای جهان

سم مندس: دیگر فیلم جیمز باند نخواهم ساخت

سم مندس می‌گوید تهیه‌کنندگان به دنبال کارگردانانی هستند که بیشتر قابل کنترل و تجربه کمتری داشته و نمی‌خواهند افراد با سابقه استخدام کنند. 

به گزارش سینما شارپ، سم مندس احتمال ساختن فیلم دیگری از سری جیمز باند توسط خود را زیر سوال برده است، پس از کارگردانی فیلم‌های «اسکای‌فال» (۲۰۱۲) و «اسپکتر» (۲۰۱۵). در برنامه HBO به نام «فرنچایز»، مندس فرایند ساخت فیلم‌های پرهزینه و بزرگ را به تصویر کشیده و در مصاحبه‌ای جدید توضیح داده است که چرا فکر نمی‌کند دوباره فیلم جیمز باندی بسازد.

مندس در این مصاحبه با اینورس گفت: «آن‌ها نمی‌خواهند افرادی با سابقه کاری بزرگ را استخدام کنند. آن‌ها به دنبال افرادی هستند که اوایل کارشان باشند، کسانی که شاید این فیلم را به‌عنوان یک سکوی پرش در نظر بگیرند و برای استودیو بیشتر قابل کنترل باشند.»

اگرچه مندس می‌گوید که «هرگز نباید گفت هرگز»، اما افزود: «ولی من خیلی به این موضوع شک دارم. برای من در آن زمان تجربه خوبی بود. این پروژه باعث شد از برخی عادات قدیمی بیرون بیایم و در مقیاس بزرگ‌تری فکر کنم. مجبور شدم از بخش‌های مختلفی از مغزم استفاده کنم. برای چنین کاری باید انرژی زیادی داشته باشید.»

مندس که تجربه کار روی یک فرنچایز بزرگ را دارد، به خوبی می‌داند که یک کارگردان باید در چه محیطی کار کند. او گفت: «شما به‌عنوان کارگردان همیشه عادت دارید آغازگر باشید، کسی که از ابتدا درگیر پروژه است. اما وقتی وارد می‌شوید و با بازیگری مواجه می‌شوید که دو بار قبلاً نقش را بازی کرده و آن را بهتر از شما می‌شناسد، و افرادی که دنیای این فیلم را بهتر از شما می‌دانند، باید تلاش کنید تا خود را به آن‌ها برسانید. این موقعیت برای یک کارگردان بسیار عجیب است.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا