سینمای جهان

ویل اسمیت و مایکل بی دوباره در فیلم اکشن «Fast and Loose» همکاری می‌کنند

پس از نزدیک به ۳۰ سال از «Bad Boys»، ویل اسمیت و مایکل بی برای فیلم اکشن «Fast and Loose» نتفلیکس آماده همکاری هستند.

به گزارش سینما شارپ، نزدیک به ۳۰ سال پس از اکران «Bad Boys»، ویل اسمیت و مایکل بی قصد دارند دوباره با هم همکاری کنند. مایکل بی در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم اکشن «Fast and Loose» برای نتفلیکس است و ویل اسمیت نیز قرار است در این فیلم نقش‌آفرینی کند.

داستان فیلم «Fast and Loose» درباره مردی است که در تیجوانا از خواب بیدار می‌شود و هیچ خاطره‌ای از گذشته‌اش ندارد. در حالی که سعی می‌کند گذشته‌اش را بازسازی کند، متوجه می‌شود که دو زندگی کاملاً متفاوت داشته است: یکی به عنوان رئیس یک گروه جنایتکار و دیگری به عنوان مأمور مخفی سازمان سیا.

فیلمنامه این فیلم توسط جان هوبر، اریک هوبر، کریس برمر و اریک پیرسون نوشته شده است. تهیه‌کنندگان فیلم شامل ویل اسمیت، کلی مک‌کورمیک و دیوید لیچ از شرکت 87North هستند. همچنین جون مون، رئیس مشترک استودیوهای موشن پیکچرز و رایان شیمازاکی در حال مذاکره برای تهیه‌کنندگی از طرف Westbrook Studios و جیمز لاسیتر هستند.

تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم، رابرت سیموندز و نوآ فوگل‌سون از STXfilms و بری والدمن هستند.

مایکل بی و ویل اسمیت اولین بار در سال ۱۹۹۵ در فیلم «Bad Boys» با یکدیگر همکاری کردند. این فیلم که اولین کارگردانی بلند بی محسوب می‌شد، موفقیت تجاری بزرگی کسب کرد و سه دنباله برای آن ساخته شد: «Bad Boys II»، «Bad Boys for Life» و «Bad Boys: Ride or Die».

ویل اسمیت در سال ۲۰۲۱ به‌خاطر بازی در نقش ریچارد ویلیامز در فیلم «King Richard» برنده جایزه اسکار شد. در سال ۲۰۲۲، او در فیلم «Emancipation» از اپل ایفای نقش کرد. او به زودی در فیلم علمی‌تخیلی «Resistor» از سونی پیکچرز که بر اساس رمان «Influx» نوشته دنیل سوارز در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است، به ایفای نقش خواهد پرداخت.

مایکل بی که سابقه ساخت مجموعه فیلم‌های «Transformers» و «Pearl Harbor» را دارد، در حال مذاکره برای توسعه سریال و فیلمی بر اساس میم اینترنتی «Skibidi Toilet» با همکاری رئیس سابق پارامونت پیکچرز، آدام گودمن، است. مستند سریالی جدید او با عنوان «Born Evil: The Serial Killer and the Savior» در روز کارگر از طریق Investigation Discovery منتشر خواهد شد. مایکل بی توسط Range Media Partners نمایندگی می‌شود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا