سینمای جهان

ریدلی اسکات کار روی «گلادیاتور 3» را آغاز کرده است: “8 صفحه نوشته‌ام”

ریدلی اسکات اعلام کرد که در حال کار روی قسمت سوم فیلم «گلادیاتور» است و اشاره کرده که این قسمت ممکن است از عرصه مبارزه خارج شود.

به گزارش سینما شارپ، ریدلی اسکات، کارگردان مشهور فیلم «گلادیاتور»، تأیید کرده است که نه تنها قسمت دوم این فیلم پس از ۲۴ سال آماده نمایش است، بلکه او از همین حالا کار روی قسمت سوم «گلادیاتور» را آغاز کرده است.

اسکات در گفت‌وگو با مجله «Total Film» فاش کرد که او ۸ صفحه از فیلمنامه قسمت سوم را نوشته است. او گفت: «من ۸ صفحه نوشته‌ام. این شروع یک مسیر بسیار خوب است.»

او همچنین اشاره کرد که اگر قسمت سومی از «گلادیاتور» ساخته شود، احتمالاً دیگر به عرصه مبارزه باز نخواهد گشت. با این حال، او اذعان داشت که مجبور شده برای قسمت دوم بار دیگر به عرصه مبارزه بازگردد.

این اولین بار نیست که اسکات از امکان ساخت قسمت سوم صحبت می‌کند. او در گفت‌وگویی با مجله فرانسوی «Premiere» اعلام کرده بود که در حال بازی با ایده «گلادیاتور 3» است. اسکات گفت: «نه، جدی می‌گویم! من این جرقه را زده‌ام.»

او همچنین توضیح داد که پایان «گلادیاتور 2» شباهتی به فیلم «پدرخوانده» دارد، جایی که شخصیت مایکل کورلئونه خود را در موقعیتی می‌بیند که نمی‌خواهد در آن باشد و از خودش می‌پرسد: “حالا، پدر، من چه کنم؟” و ادامه داد که فیلم بعدی درباره مردی است که نمی‌خواهد در جایگاهی که قرار دارد، باقی بماند.

در «گلادیاتور 2» که سال‌ها پس از فیلم اصلی اتفاق می‌افتد، پل مسکال نقش لوسیوس، پسری که در فیلم اول اسپنسر تریت کلارک بازی کرده بود، را بر عهده دارد. در این فیلم، مسکال نقش پسر لوسیلا (با بازی کانی نیلسن) و برادرزاده کومودوس (با بازی خواکین فینیکس) را بازی می‌کند.

فیلم «گلادیاتور 2» قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر در آمریکا اکران شود و بازیگرانی چون پل مسکال، پدرو پاسکال، جوزف کوین، کانی نیلسن و دنزل واشنگتن در آن حضور دارند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا