سینمای جهان

سیدنی سوئینی و آماندا سایفرد در فیلم “خدمتکار” به کارگردانی پال فیگ

فیلم "خدمتکار" به کارگردانی پال فیگ با بازی سیدنی سوئینی و آماندا سایفرد بر اساس رمان پرفروش فریدا مک‌فدن ساخته می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، شرکت Lionsgate قرارداد همکاری با سیدنی سوئینی را نهایی کرده و در مراحل پایانی مذاکره با آماندا سایفرد برای بازی در فیلم هیجان‌انگیز “خدمتکار” است که توسط پال فیگ کارگردانی خواهد شد. فیلمنامه این فیلم توسط ربکا ساننشاین بر اساس رمان پرفروش فریدا مک‌فدن نوشته شده است.

تاد لیبرمن از شرکت Hidden Pictures تهیه‌کننده فیلم خواهد بود و کارلی کلاینبارت التر نیز از این پروژه نظارت می‌کند. همچنین پال فیگ و لورا فیشر از شرکت Feigco به‌عنوان تهیه‌کنندگان در این پروژه حضور دارند. سیدنی سوئینی و آماندا سایفرد نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی به همراه الکس یانگ و مک‌فدن فعالیت خواهند داشت.

در این فیلم، سیدنی سوئینی نقش میلی، زنی را بازی می‌کند که پس از گذراندن شرایط سخت، شانس دوباره‌ای به‌عنوان خدمتکار در خانه نینا (با بازی آماندا سایفرد) و اندرو، زوج ثروتمند و مرفه، پیدا می‌کند. اما او خیلی زود متوجه می‌شود که رازهای این خانواده به‌مراتب خطرناک‌تر از رازهای خودش است.

آدام فوگل‌سون، رئیس گروه فیلم‌های سینمایی Lionsgate، در این باره می‌گوید: “بسیار خوشحالم که فیلم خدمتکار به فهرست فیلم‌های آینده ما اضافه شده است. یک کارگردان بزرگ و یک گروه بازیگری عالی با یک فیلمنامه عالی از یک کتاب عالی، جای شروع بسیار خوبی است. تجربه کاری قبلی من با پال و آماندا فوق‌العاده بوده و سیدنی نیز به‌شدت با استعداد و جذاب است.”

این رمان برای بیش از یک سال در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز بوده است، با ۷۵ هفته متوالی و همچنین ۹۸ هفته در لیست پرفروش‌های آمازون. این کتاب رکورد نیم میلیارد صفحه خوانده شده در دستگاه‌های کیندل را دارد و دومین کتاب خوانده‌شده در دهمین سالگرد کیندل پس از سری “هری پاتر” است. این کتاب تاکنون بیش از 3.6 میلیون نسخه در زبان انگلیسی به فروش رفته و به ۴۰ زبان ترجمه شده است.

ارین وسترمَن، معاون رئیس گروه فیلم‌های سینمایی Lionsgate، می‌گوید: “یکی از جذابیت‌های این کتاب در تصور کردن بازیگران هنگام خواندن آن بود و سیدنی سوئینی و آماندا سایفرد کاملاً برای نقش‌های میلی و نینا مناسب هستند – آن‌ها هر دو مرموز، باهوش و به‌شدت ماهر در بازی در نقش‌هایی هستند که همه‌چیز را فوراً آشکار نمی‌کنند. ما از همکاری مجدد با پال فیگ بسیار هیجان‌زده‌ایم.”

چلسی کوجاوا و ارین جونز-وسلی مسئولیت نظارت بر پروژه را برای Lionsgate بر عهده دارند. رابرت ملنیک نیز قراردادها را برای استودیو مدیریت کرده است.

سیدنی سوئینی به خاطر نقش‌های نامزد امی‌اش در سریال‌های “سرخوشی” و “نیلوفر سفید” شناخته شده است. او اخیراً در فیلم “هیچ‌کس جز تو” از سونی و فیلم ترسناک “معصوم” به همراه گلن پاول بازی کرده است. فیلم “عدن” که او در آن نقش داشته نیز اخیراً در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد. او تحت نمایندگی شرکت‌های Paradigm، استوارت بروکمن و Hansen Jacobson فعالیت می‌کند.

آماندا سایفرد به‌تازگی برای نقش برنده امی‌اش در سریال “فروپاشی” از Hulu، جایی که نقش الیزابت هولمز را بازی کرد، شناخته شده است. او تحت نمایندگی Innovative و فرانکفورت کورنیت کلاین و سلز فعالیت می‌کند.

پال فیگ اخیراً فیلم “جکپات” را برای آمازون کارگردانی و تهیه کرده که به مدت چهار هفته متوالی در صدر جدول جهانی آمازون باقی مانده است. فیلم بعدی او به‌عنوان کارگردان و تهیه‌کننده (شرکت Feigco) در بهار ۲۰۲۵ برای آمازون و Lionsgate منتشر می‌شود و دنباله‌ای برای فیلم “یک لطف ساده” با بازی بلیک لایولی و آنا کندریک است. او تحت نمایندگی شرکت‌های CAA و Sloane, Offer, Weber, Dern فعالیت می‌کند.

مک‌فدن تحت نمایندگی کریستینا هوگرابه از شرکت Jane Rotrosen Agency، آنجلا چنگ کاپلان از شرکت Cheng Caplan و آلیسون بایندر از شرکت Goodman Genow Schenkman Smelkinson + Christopher فعالیت می‌کند. ساننشاین نیز تحت نمایندگی Circle Management + Production و UTA است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا