سینمای جهان

دیلن اوبرایان از نگرانی‌های نادیده گرفته شده‌اش در روز حادثه «دونده هزارتو» می‌گوید

دیلن اوبرایان از تجربه نزدیک به مرگ خود در صحنه فیلمبرداری «دونده هزارتو» و تأثیر آن بر رویکرد جدیدش نسبت به ایمنی صحبت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، دیلن اوبرایان در مصاحبه‌ای تازه از حادثه نزدیک به مرگ خود در صحنه فیلم «دونده هزارتو: درمان مرگ» صحبت کرده و از احساس نادیده گرفته شدن نگرانی‌هایش می‌گوید. او بیان می‌کند که این تجربه باعث تغییر رویکردش در برخورد با مسائل ایمنی در صحنه‌های فیلمبرداری شده است و اکنون اولویت او محافظت از خودش است.

اوبرایان در گفتگو با Men’s Health گفت: «این یک اتفاق تغییر دهنده زندگی بود. می‌توان گفت که من اکنون با همه چیز به شکل متفاوتی برخورد می‌کنم، به خصوص در مورد اصرار بر حقوق خودم در صحنه فیلمبرداری.»

اوبرایان توضیح داد که پس از این حادثه یاد گرفته است که مراقبت از خود را با دشوار بودن اشتباه نگیرد. او گفت: «اجازه ندهید که دیگران شما را متقاعد کنند که مراقبت از خودتان سختگیری است، زیرا من اکنون به آن روز نگاه می‌کنم و می‌دانم که من یک جوان ۲۴ ساله بودم که نگرانی‌هایم را درباره نحوه برخورد با مسائل مطرح کردم، اما کسی گوش نداد و احترام قائل نشد. و سپس آن اتفاق رخ داد. و به همه چیز به نحوی رسیدگی شد که انگار چیزی نشده است.»

در حین فیلمبرداری «دونده هزارتو: درمان مرگ» در ونکوور در سال ۲۰۱۶، اوبرایان دچار حادثه‌ای شد که در نتیجه آن دچار ضربه مغزی و آسیب‌های فیزیکی دیگر شد. تولید فیلم به دلیل این حادثه متوقف شد تا اوبرایان بتواند بهبود یابد. تولید فیلم سال بعد از سر گرفته شد و در ژانویه ۲۰۱۸ به سینماها آمد.

اوبرایان همچنین بیان کرد که «در نهایت، در چنین موقعیت‌هایی تنها کسی که واقعاً می‌توانید به آن تکیه کنید، خودتان هستید.»

او اضافه کرد: «من خودم را می‌شناسم، می‌دانم که چه شخصیتی به صحنه می‌برم و چگونه با مردم و محیط کار برخورد می‌کنم. می‌دانم که آدم دشواری نیستم. می‌دانم که آن روز فقط سعی داشتم از خودم محافظت کنم و همیشه به یاد دارم که این درست‌ترین کار بود که باید انجام می‌دادم.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا