سینمای جهان

هیو جکمن اقامت ۱۲ کنسرتی خود را در Radio City Music Hall اعلام کرد

هیو جکمن در آخر هفته ۲۴ ژانویه ۲۰۲۵ با اجرای مجموعه کنسرت‌های "From New York With Love" به صحنه نیویورک بازمی‌گردد.

به گزارش سینما شارپ، هیو جکمن در سال ۲۰۲۵ به صحنه نیویورک بازمی‌گردد. او قصد دارد مجموعه‌ای از ۱۲ کنسرت را در سالن معروف Radio City Music Hall برگزار کند که در آن به مرور دوران حرفه‌ای خود خواهد پرداخت.

بر اساس اطلاعیه رسمی، جکمن در این برنامه‌ها آهنگ‌هایی از نمایش‌های “The Boy From Oz”، “The Greatest Showman” و “The Music Man” را اجرا خواهد کرد و همچنین شامل “شگفتی‌هایی از کارنامه هنری‌اش” خواهد بود. دیگر نقش‌های موسیقایی او شامل فیلم “Les Misérables” به کارگردانی تام هوپر و بازسازی‌های Off-Broadway و West End از نمایش‌های “Oklahoma!” و “Carousel” می‌شود. این بازیگر ۵۵ ساله استرالیایی قبلاً نیز در نمایش‌های تک‌نفره حضور داشته است، از جمله تور جهانی “The Man. The Music. The Show” در سال ۲۰۱۹ و نمایش “Hugh Jackman: Back on Broadway” در سال ۲۰۱۱.

این سری کنسرت‌ها با عنوان “From New York With Love” در آخر هفته ۲۴ ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد و در آخر هفته‌های انتخابی در ماه‌های آوریل، می، ژوئن و ژوئیه ادامه خواهد داشت. آخرین اجراهای این مجموعه در ۱۵ و ۱۶ اوت برگزار می‌شود.

جکمن این برنامه را در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد و ویدیویی را با همبازی‌اش در فیلم “Deadpool & Wolverine”، رایان رینولدز، به اشتراک گذاشت. فیلم مارول در ماه ژوئیه اکران شد و تاکنون ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته و به پرفروش‌ترین فیلم درجه R تاریخ و دومین فیلم بزرگ سال تبدیل شده است.

جکمن درباره بازگشتش به نقش لوگان (وولورین) می‌گوید: “این بهترین تجربه زندگی من بود. من و رایان ماجراجویی فوق‌العاده‌ای داشتیم.” او همچنین افزود: “و من مدتی است که به این فکر می‌کنم که قدم بعدی چیست…” در حالی که همبازی‌اش در پس‌زمینه ظاهر می‌شود، جکمن می‌پرسد: “رایان، دوست داری به یکی از اجراهای زنده من در Radio City Music Hall بیایی؟”

رینولدز خارج از دوربین پاسخ می‌دهد: “صبر کن، تو قراره آواز بخونی، برقصی و شوخی کنی؟ من هم توش هستم؟ باید خط چشمم رو آماده کنم!”

جکمن در پاسخ می‌گوید: “قطعا!” در حالی که سرش را تکان می‌دهد و با صدای آرام به دوربین می‌گوید: “این وقت منه.”

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا