سینمای جهان

سرشه رونان درباره حذف رایان گاسلینگ از فیلم “استخوان‌های دوست‌داشتنی” صحبت کرد

رونان از احساس ناراحتی‌اش پس از حذف رایان گاسلینگ از فیلم "استخوان‌های دوست‌داشتنی" و جایگزینی او با مارک والبرگ می‌گوید.

به گزارش سینما شارپ، سرشه رونان به تازگی در مورد حذف رایان گاسلینگ از فیلم “استخوان‌های دوست‌داشتنی” به کارگردانی پیتر جکسون صحبت کرده و توضیح داده که چطور مارک والبرگ جایگزین او شد.

در یک مصاحبه جدید، رونان درباره لحظه‌ای که گاسلینگ از این فیلم ماورایی که براساس رمان سال 2002 از آلیس سیبالد ساخته شده بود، کنار گذاشته شد، صحبت کرد.

رونان در پادکست “Happy Sad Confused” گفت: “من واقعاً رایان و سگش جورج را دوست داشتم. خیلی ناراحت شدم که او دیگر در اطراف ما نخواهد بود. اما فکر می‌کنم دلایلی که باعث این تصمیم شد، کاملاً منطقی بود.”

رونان ادامه داد: “من حالا با هر دو نفر صحبت کرده‌ام و کاملاً متوجه می‌شوم. این اتفاقات پیش می‌آید، می‌دانی؟ لزوماً شخصی نیست؛ فقط گاهی اوقات شما و طرف مقابل در یک صفحه نیستید.”

رایان گاسلینگ قرار بود نقش پدر رونان را در فیلم 2009 ایفا کند که داستان خانواده‌ای را دنبال می‌کند که با مرگ دختر نوجوانشان روبرو می‌شوند.

پس از خروج گاسلینگ، والبرگ جایگزین او شد و رونان گفت که این تصمیم را درک می‌کند.

او اضافه کرد: “مارک توانست وارد نقش شود و او خودش یک پدر بود. فکر کنم پدر سه فرزند بود؟ او احتمالاً تجربه‌ای در این زمینه داشت که رایان احساس کرد آن را ندارد. رایان آن زمان حدود 27 ساله بود. او جوان بود. بعداً همکاری با او فوق‌العاده بود. او همان آدم است. اصلاً تغییر نمی‌کند.”

گاسلینگ که برای ایفای نقش اضافه‌وزن گرفته بود، به دلیل اختلافات خلاقانه با کارگردان درباره ظاهر شخصیت، از فیلم “استخوان‌های دوست‌داشتنی” کنار گذاشته شد.

رونان و گاسلینگ در نهایت در فیلم “رودخانه گمشده” که در سال 2014 به کارگردانی و نویسندگی گاسلینگ ساخته شد، با هم همکاری کردند.

 

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا