سینمای جهان

کریس پاین درباره بازگشت به «خاطرات یک شاهزاده ۳» مطمئن نیست

کریس پاین مطمئن نیست که نقش سلطنتی خود را در فیلم «خاطرات یک شاهزاده ۲: نامزدی سلطنتی» تکرار خواهد کرد یا نه.

به گزارش سینما شارپ، کریس پاین می‌گوید هنوز نمی‌داند آیا در فیلم «خاطرات یک شاهزاده ۲: نامزدی سلطنتی» باز خواهد گشت یا نه.

این بازیگر در سال ۲۰۰۴ با فیلم «خاطرات یک شاهزاده ۲: نامزدی سلطنتی» به عنوان معشوقه شخصیت میا ترموپولیس با بازی آن هاتاوی، وارد این مجموعه شد.

در جریان حضور در برنامه «تودی» با حضور هودا و جنا، از پاین پرسیده شد که آیا قصد دارد دوباره نقش نیکلاس دورو را بازی کند یا نه.

او پاسخ داد: «هیچ‌چیزی نمی‌دانم.»

مجریان برنامه از این پاسخ شوکه شدند. پاین نمی‌دانست که آیا در فیلم جدیدی از دنیای «خاطرات یک شاهزاده» که قرار است به کارگردانی آدل لیم ساخته شود، حضور خواهد داشت یا نه.

هودا کتوب با تعجب پرسید: «تو هیچ‌چیزی نمی‌دانی؟» و اضافه کرد: «تو خودت «خاطرات یک شاهزاده» هستی!»

جنا بوش نیز گفت: «تو نقش بزرگی داری!»

بوش و کتوب توافق کردند که استودیو نمی‌تواند بدون پاین فیلم سوم را بسازد، و پاین که همچنین در فیلم‌های «پیشتازان فضا» بازی کرده، پیشنهاد داد: «با دیزنی تماس بگیرید! با باب ایگر تماس بگیرید!»

مجریان روزانه برنامه به دنبال پاسخی قطعی بودند و پاین افزود: «صادقانه بگویم، هیچ‌چیزی در این باره نمی‌دانم. فکر می‌کنم این فیلم عالی خواهد بود.»

اخیراً، آن هاتاوی اعلام کرده که او آمادگی بازگشت به نقش خود در سومین قسمت از این مجموعه را دارد.

اوایل امسال، پاین درباره اینکه چگونه «خاطرات یک شاهزاده» زندگی‌اش را تغییر داد، صحبت کرد.

او در مصاحبه‌ای در پادکست Sunday Sitdown به ویلی گایست گفت: «تابستان بود و من در حال پیاده شدن از ماشین در مگنولیا بودم. داشتم با تلفن همراه کوچک و نقره‌ای‌ام که از Verizon بود صحبت می‌کردم و از نمایندگانم تماسی دریافت کردم که شغلم را گرفتم.»

او افزود: «در کنار بزرگراه ایستادم و آن‌ها گفتند، “قراره ۶۵ هزار دلار بهت بپردازند” و انگار به من گفته بودند ۵۰ میلیون دلار دریافت کرده‌ام. این لحظه واقعاً برای من شوک‌آور بود.»

او ادامه داد: «آن لحظه‌ای که حساب بانکی‌ام اضافه برداشت کرده بود و حدود ۴۰۰ دلار منفی بود. می‌خواستم از پدر و مادرم پول قرض کنم و آن ۶۵ هزار دلار را گرفتم و به وضوح یادم است که در آن لحظه احساس کردم زندگی‌ام به شکلی تغییر کرده است. اما آن پول خیلی زود تمام شد و من هنوز به پدر و مادرم بدهکار بودم. اما آن لحظه حس عجیبی داشت و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا