سینمای جهان

رایلی کیئو از روزهای پایانی زندگی لیزا ماری پریسلی می‌گوید

رایلی کیئو بازیگر ۳۵ ساله، خاطرات خود از روزهای آخر زندگی مادرش، لیزا ماری پریسلی، را با صراحت به اشتراک گذاشته است.

به گزارش سینما شارپ، رایلی کیئو به صراحت درباره خاطراتش از روزهای پایانی زندگی مادرش، لیزا ماری پریسلی، صحبت کرده است.

این بازیگر ۳۵ ساله، دختر دنی کیئو، موسیقی‌دان ۵۹ ساله و لیزا ماری پریسلی است که در ژانویه سال گذشته به دلیل انسداد داخلی در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

ستاره سریال «دیزی جونز و شش نفر» به تازگی خاطرات مادر فقیدش را در کتابی به نام «از اینجا به سوی ناشناخته بزرگ» به پایان رسانده و در حال ترویج آن است.

در مصاحبه‌ای با اپرا وینفری، کیئو به یاد آورد که پیش از مرگ مادرش تغییری در او حس کرده بود. او توضیح داد: «در حدود سه هفته آخر زندگی او، چندین بار با او بودم و احساس نگرانی می‌کردم.»

او ادامه داد: «فکر می‌کنم همیشه نوعی احساس ناخودآگاه داشتم که انگار زمانم با او محدود است… چند برخورد با او داشتم که واقعاً متفاوت به نظر می‌رسید.»

به گفته او و به نقل از نشریه «ورایتی»، «یک چیز عجیب وجود داشت. نمی‌دانم چطور آن را توصیف کنم. او خیلی خسته و جدا از همه چیز به نظر می‌رسید.»

وینفری از او پرسید که آیا فکر می‌کند مادرش که با اعتیاد به مواد مخدر مبارزه کرده بود، در آن زمان مواد مصرف کرده است؟

کیئو پاسخ داد: «این حس مواد نبود. من با مواد مخدر آشنایی زیادی دارم. بیشتر شبیه به فردی بود که خیلی خسته است.»

کیئو همچنین فاش کرد که مادرش پیش از مرگ به والدین داغدار دیگر کمک می‌کرد، چرا که پسرش، بنجامین کیئو ، در ژوئیه ۲۰۲۰ در سن ۲۷ سالگی از دنیا رفته بود.

او به یاد آورد: «او در خانه‌اش جلساتی داشت که در آن برای خانواده‌ها خوراکی‌های کوچکی می‌گذاشت و مشاور داغدیدگی ما را می‌آورد تا این جلسات گروهی را برگزار کند.»

کیئو افزود: «او می‌خواست پادکست راه‌اندازی کند. فکر می‌کنم اگر قرار بود مسیری جدید برای خودش پیدا کند، باید آن مسیر درباره برادرم می‌بود.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا