سینمای جهان

هر آنچه درباره فیلم “Jurassic World: Rebirth” می‌دانیم

فیلم "Jurassic World: Rebirth" با حضور بازیگران بزرگ و دایناسورهای هوایی، زمینی و دریایی در ژوئیه 2025 اکران می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، فیلم چهارم از مجموعه “Jurassic World” به طور رسمی با عنوان “Jurassic World: Rebirth” معرفی شده و با حضور ستارگان بزرگ و داستانی درباره دایناسورهای هوایی، زمینی و دریایی ساخته می‌شود.

این فیلم جدید در دنباله پنج فیلم قبلی این مجموعه است که با فیلم کلاسیک “Jurassic Park” به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال 1993 آغاز شد و بازیگرانی چون لورا درن، سم نیل، جف گلدبلوم و ریچارد اتنبرا در آن حضور داشتند.

زمان اکران فیلم “Jurassic World: Rebirth”؟
فیلم “Jurassic World: Rebirth” قرار است روز چهارشنبه، 2 ژوئیه 2025 در سینماها اکران شود.

بازیگران فیلم Jurassic World 4 چه کسانی هستند؟
جاناتان بیلی و اسکارلت جوهانسون نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند و ماهرشالا علی نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.
جوهانسون در نقش یک متخصص عملیات مخفی به نام “زورا بنت” بازی می‌کند که مأموریتی بسیار مهم را به عهده دارد.
بیلی نقش “دکتر هنری لومیس”، یک دیرینه‌شناس را ایفا می‌کند و علی نقش “دانکن کینکید”، رهبر تیم زورا را بازی می‌کند.
دیگر بازیگران شامل روپرت فرند در نقش “مارتین کربس”، نماینده‌ای از شرکت‌های داروسازی بزرگ، و مانوئل گارسیا-رولفو در نقش “روبن”، پدر یک خانواده کشتی‌شکسته هستند.
لونا بلایز، دیوید یاکونو، آدرینا میراندا، فیلیپین ولگ، بشیر سیلوین و اد اسکرین نیز در این فیلم حضور دارند.

چه کسانی پشت فیلم “Jurassic World: Rebirth” هستند؟
گارث ادواردز، کارگردان فیلم‌هایی چون “Rogue One: A Star Wars Story” و “The Creator”، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و فیلمنامه توسط دیوید کپ، نویسنده اصلی “Jurassic Park” و بر اساس شخصیت‌های خلق‌شده توسط مایکل کرایتون نوشته شده است.
تهیه‌کنندگان این فیلم فرانک مارشال و پاتریک کراولی هستند که از تهیه‌کنندگان باسابقه این مجموعه محسوب می‌شوند. استیون اسپیلبرگ، دنیس ال. استوارت و جیم اسپنسر نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی حضور دارند.

داستان فیلم “Jurassic World: Rebirth” چیست؟
این فیلم پرهیجان داستان تیمی از دانشمندان و افراد دیگر را دنبال می‌کند که در تلاشند نمونه‌های DNA سه موجود عظیم‌الجثه در هوا، زمین و دریا را به دست آورند.
داستان این فیلم پنج سال پس از “Jurassic World: Dominion” (2022) رخ می‌دهد و سیاره زمین برای دایناسورها غیرقابل سکونت شده است. دایناسورهایی که هنوز زنده‌اند در محیط‌هایی ایزوله شده‌اند که شبیه به زیستگاه‌های طبیعی اولیه آنهاست. سه موجود بزرگ در یک زیست‌کره گرمسیری برای تولید دارویی که می‌تواند جان بسیاری از انسان‌ها را نجات دهد، مفید هستند.
مأموریت زورا و دانکن برای کمک به “کربس” (با بازی فرند) به طور اتفاقی به خانواده‌ای کشتی‌شکسته برخورد می‌کند که توسط دایناسورهای آبی سرکش گرفتار شده‌اند. این تیم و خانواده در جزیره‌ای به دام می‌افتند که دهه‌هاست راز تاریکی را در خود پنهان کرده است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا