سینمای جهان

کوین کاستنر در «شکارچیان سر» نقش‌آفرینی و هم‌نویسندگی می‌کند

کوین کاستنر پس از پایان فیلم «افق» (Horizon) در تریلر «شکارچیان سر» (Headhunters) به عنوان بازیگر و نویسنده نقش دارد.

به گزارش سینما شارپ، کوین کاستنر پس از کارگردانی حماسه وسترن بزرگ خود به نام «افق» (Horizon) که هزینه‌ای نزدیک به 100 میلیون دلار داشت، قرار است در اولین پروژه سینمایی بعدی خود با عنوان «شکارچیان سر» (Headhunters) بازی کند و هم‌نویسنده فیلمنامه این فیلم هیجان‌انگیز نیز باشد. این فیلم اولین تجربه کارگردانی استیون هالرن (Steven Holleran) است، فیلم‌برداری که در فیلم «گم‌شده» (Missing) حضور داشت.

شرکت تولید فیلم کاستنر با نام Territory Pictures به همراه اسکات استیندورف از شرکت Stone Village Films تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود.

کاستنر در این فیلم نقش یک آمریکایی سابق را بازی می‌کند که با گذشته‌ای مرموز در بالی، اندونزی زندگی می‌کند. او گروهی از موج‌سواران به رهبری یک عکاس محلی را جمع می‌کند تا موج کاملی را در یک جزیره ناشناخته پیدا کنند، اما در این مسیر متوجه می‌شوند که این جزیره محل زندگی یک قبیله باستانی از شکارچیان سر است که به هر قیمتی از زمین خود محافظت می‌کنند.

دنیل زوواتو (Daniel Zovatto)، بازیگر سریال «ایستگاه یازدهم» (Station Eleven) نیز در فیلم شکارچیان سر حضور دارد. زوواتو پیش از این با استیندورف همکاری کرده بود که تهیه‌کننده اجرایی سریال محدود HBO بود.

تهیه‌کنندگان دیگر این فیلم هوارد کاپلان، شریک کاستنر در Territory Pictures، به همراه دیلن راسل، لیندزی دیویس و استیسی وودز از Stone Village Films هستند.

پروژه‌ای که برای کاستنر اهمیت زیادی داشت، یعنی فیلم «افق: حماسه آمریکایی – بخش 1» (Horizon: An American Saga – Part 1)، در جشنواره فیلم کن به نمایش جهانی درآمد و در گیشه جهانی 38.2 میلیون دلار فروش داشت. بخش دوم آن نیز در جشنواره ونیز به نمایش درآمد، اما از تقویم اکران آگوست توسط برادران وارنر خارج شد.

کاستنر در ونیز درباره آینده فیلم «افق» گفت: «نمی‌دانم چطور قسمت سوم را بسازم، ولی مطمئناً آن را می‌سازم.» او همچنین به Deadline گفت که ساخت سه فیلم اول برای او 98 میلیون دلار هزینه داشته و وقتی قسمت چهارم «افق» را بسازد، «هزینه‌هایم از 100 میلیون دلار فراتر خواهد رفت.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا