سینمای جهان

رابرت داونی جونیور در پروژه «The Hider» با یونیورسال همکاری می‌کند

رابرت داونی جونیور به‌عنوان بازیگر اصلی در فیلمی اقتباسی از داستان کوتاه «The Hider» با یونیورسال در حال مذاکره است.

به گزارش سینما شارپ، استودیوی یونیورسال پیکچرز قصد دارد با ستاره اسکاری خود، رابرت داونی جونیور، همکاری مجددی داشته باشد. به نقل از منابع Deadline، این استودیو حقوق داستان کوتاه «The Hider» نوشته جولیانا باگوت را خریده و رابرت داونی جونیور به‌عنوان بازیگر اصلی این پروژه در نظر گرفته شده است. اندرو بارر و گابریل فراری که فیلمنامه‌نویسان فیلم‌هایی چون Ant-Man and the Wasp و Transformers One هستند، فیلمنامه این اقتباس را خواهند نوشت.

جزئیات مربوط به داستان فیلم هنوز مشخص نشده و این پروژه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

رابرت داونی جونیور به همراه سوزان داونی و آماندا بورل از طریق شرکت Team Downey به‌عنوان تهیه‌کنندگان این پروژه حضور خواهند داشت. توری تونل و جوبی هارولد نیز از طریق Safehouse Pictures به تهیه‌کنندگی خواهند پرداخت. جولیانا باگوت نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی و فینیاس اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده مشارکتی حضور خواهند داشت.

مت ریلی، معاون اجرایی توسعه تولید یونیورسال، بر این پروژه نظارت خواهد کرد.

این همکاری پس از آن صورت می‌گیرد که رابرت داونی جونیور جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای بازی تحسین‌شده‌اش در فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان و تولید یونیورسال دریافت کرد. او همچنین اخیراً نامزدی جایزه امی را برای بازی در سریال محدود The Sympathizer از HBO کسب کرده است.

اخیراً داونی جونیور اولین حضور خود در تئاتر برادوی را با اجرای در نمایشنامه McNeal، اثری از نمایشنامه‌نویس برنده پولیتزر ایاد اختر، تجربه کرد. از دیگر پروژه‌های اخیر Team Downey می‌توان به سریال Sweet Tooth برای نتفلیکس و سریال Perry Mason برای HBO اشاره کرد.

بارر و فراری به‌تازگی فیلمنامه انیمیشن Transfomers One را برای Paramount نوشته‌اند. دیگر آثار آن‌ها شامل Ant-Man And The Wasp و No Exit است.

شرکت Safehouse نیز در حال اتمام مراحل پس‌تولید فیلم Novocaine برای پارامونت با بازی جک کواید و امبر میدتاندر است و اخیراً فیلم موفق Atlas با بازی جنیفر لوپز، استرلینگ کی. براون و سیمو لیو را برای نتفلیکس تهیه کرده است. این شرکت همچنین در حال تولید فصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters برای Apple TV+ است.

رابرت داونی جونیور و Team Downey توسط WME و Hansen Jacobson نمایندگی می‌شوند. جولیانا باگوت نیز توسط WME، 3 Arts و BFBST نمایندگی می‌شود. بارر و فراری توسط CAA، 3 Arts و اریک سادلسون از شرکت Felker Toczek Suddleson McGinnis Ryan LLP نمایندگی می‌شوند. Safehouse نیز توسط CAA نمایندگی می‌شود و وکلای آن‌ها کارلوس گودمن و ویل جیکوبسون از شرکت Goodman, Genow, Schenkman, Smelkinson & Christopher هستند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا