سینمای جهان

سباستین استن از مارول در برابر انتقادات دفاع می‌کند

سباستین استن در مصاحبه‌ای با حمایت از مارول، به منتقدان پیشنهاد می‌دهد به جای انتقاد، راه‌حلی بهتر ارائه دهند.

به گزارش سینما شارپ، سباستین استن، بازیگر مشهور که قرار است در سال 2025 بار دیگر در نقش “باکی بارنز” در فیلم “Thunderbolts” مارول ظاهر شود، به دفاع از استودیو مارول پرداخته است. او در مصاحبه‌ای با مجله British GQ به تمجید از تجربه کاری خود با این استودیو پرداخت و گفت: “من هرگز بخشی از شرکتی نبوده‌ام که این‌قدر با قلب و فکر به هر چیزی نزدیک شود.”

مارول در سال‌های اخیر به خاطر فیلم‌های جدیدش و معرفی ابرقهرمانان تازه با انتقاداتی روبرو شده است، اما استن معتقد است که هیچ استودیویی نمی‌تواند آنچه مارول انجام داده را تکرار کند. او در این باره اظهار داشت: “فکر می‌کنم اگر مارول نباشد، یک خلأ بزرگ ایجاد می‌شود. نباید بدون ارائه راه‌حل بهتر، فقط به انتقاد پرداخت.”

استن همچنین به بازگشت رابرت داونی جونیور به مارول به عنوان دکتر دوم، اشاره کرد و امید دارد که بتواند با او در یک صحنه بازی کند. او می‌گوید: “آیا شخص دیگری می‌تواند چنین نقشی را از عهده بربیاید؟ بعد از فیلم Tropic Thunder، چیزی هست که داونی نتواند انجام دهد؟”

سباستین استن اولین بار نقش باکی بارنز را در فیلم “Captain America: The Winter Soldier” در سال 2014 ایفا کرد و سپس در فیلم‌های دیگری از جمله “Ant-Man”، “Captain America: Civil War”، “Black Panther”، “Avengers: Infinity War” و “Avengers: Endgame” این نقش را تکرار کرد.

او همچنین در سریال دیزنی+ با عنوان “The Falcon and the Winter Soldier” نیز در این نقش ظاهر شد. قرار است استن بار دیگر نقش باکی بارنز را در فیلم “Thunderbolts” که برای انتشار در تاریخ 2 می 2025 برنامه‌ریزی شده، بازی کند. در این فیلم او با بازیگرانی چون فلورنس پیو، دیوید هاربر، وایت راسل، اولگا کوریلنکو و دیگران هم‌بازی خواهد بود.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا