سینمای جهان

تونی کاوالرو به فیلم زندگی‌نامه بوکسور کریستی مارتین با بازی سیدنی سوئینی پیوست

فیلم به کارگردانی دیوید می‌شو، داستان واقعی کریستی مارتین، موفق‌ترین بوکسور زن آمریکا در دهه 90 که با بازی سیدنی سوئینی است.

به گزارش سینما شارپ، تونی کاوالرو، بازیگر سریال “The Righteous Gemstones”، به فیلم زندگی‌نامه کریستی مارتین که با بازی سیدنی سوئینی و توسط Black Bear تأمین مالی شده، پیوست.

این فیلم که به کارگردانی دیوید می‌شو و بر اساس فیلمنامه‌ای که او به همراه میرا فولکس نوشته است، داستان واقعی کریستی مارتین، بوکسور زن قدرتمندی را روایت می‌کند که در دهه 90 به عنوان موفق‌ترین بوکسور زن آمریکا شناخته شد. کریستی، که به طور طبیعی استعداد بالایی در مبارزه داشت، زندگی‌اش در سال 1989 با ملاقات با مدیر و همسر آینده‌اش، جیم مارتین، دگرگون شد. او به اولین زن بوکسوری تبدیل شد که با پروموتر مشهور دون کینگ قرارداد امضا کرد و تنها زن بوکسوری بود که روی جلد مجله Sports Illustrated ظاهر شد. کاریزما، ظاهر جذاب و استقامت بی‌پایان او در رینگ، محبوبیت زیادی برایش به ارمغان آورد و او را به قهرمانی دسته ولتر‌ویت رساند. اما در پس این چهره عمومی، کریستی با مشکلات شخصی، روابط سمی و حتی تلاشی برای قتلش مواجه بود، و نشان داد که بزرگ‌ترین پیروزی‌های یک مبارز همیشه در رینگ رخ نمی‌دهند.

تونی کاوالرو در این فیلم نقش جیمز “شورت‌داگ” مالونی را بازی خواهد کرد. این فیلم همچنین بازیگرانی مانند بن فاستر، مریث ویور، ایتن امبری، جس گبور، کتی اوبرایان و چاد ال. کولمن را در خود دارد.

کاوالرو بیشتر به خاطر نقش‌آفرینی برجسته‌اش در سریال HBO “The Righteous Gemstones” شناخته می‌شود. او اخیراً در جشنواره فیلم SXSW با فیلم “Cold Wallet” در نقش دام به همراه رائول کاستیلو و ملونی دیاز به کارگردانی کاتر هودیرن حضور داشت. او همچنین در فیلم “Operation Taco Gary’s” در کنار سیمون رکس بازی می‌کند.

این پروژه بدون عنوان، توسط کری کوهانسکی-رابرتز برای Anonymous Content، دیوید می‌شو برای Yoki, Inc.، جاستین لوثروپ و برنت استیفل برای Votiv، سوئینی برای Fifty-Fifty Films و تدی شوارتزمن برای Black Bear تولید می‌شود. Black Bear همچنین تأمین مالی کامل این فیلم را برعهده دارد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا