سینمای جهان

دن اکروید فیلم “Saturday Night” را یک شاهکار مستقل می‌نامد

دن اکروید از بازیگران اصلی Saturday Night Live، فیلم جدید جیسون رایتمن را به‌عنوان اثری هیجان‌انگیز، خنده‌دار و پرموسیقی تحسین کرد.

به گزارش سینما شارپ، دن اکروید به‌طور رسمی تأیید خود را نسبت به فیلم Saturday Night اعلام کرده است.

این بازیگر و عضو اصلی اولین گروه بازیگران Saturday Night Live، روز جمعه در شبکه اجتماعی ایکس (که قبلاً توییتر بود) نظر خود را درباره آخرین فیلم جیسون رایتمن به اشتراک گذاشت. این فیلم بر روی ۹۰ دقیقه‌ای تمرکز دارد که منجر به اولین پخش برنامه طنز Saturday Night Live در سال ۱۹۷۵ شد.

اکروید پس از تماشای فیلم در سینمای محلی خود نوشت: «کلاهم رو برمی‌دارم و به فیلم پیروزمندانه جیسون رایتمن برای SNL تبریک می‌گم. عجب! چه فیلم پرانرژی، جذاب، خنده‌دار، با بازیگری عالی، پرهیجان و ماجراجویانه‌ای که پر از موسیقی بود. یک نگاه کامل به فرآیند خلاقانه در بالاترین سطح. خیلی دقیق هم هست.»

بازیگر Ghostbusters ادامه داد: «من آن شب آنجا بودم و دوباره به‌زیبایی آن را تجربه کردم. به گیل، جیسون و بلومی تبریک می‌گویم. این فیلم رو از دست ندید، چه برنامه رو بشناسید و چه نه. این یک شاهکار مستقل و نامزد قطعی برای بهترین فیلم است.»

فیلم Saturday Night در تاریخ ۱۱ اکتبر ۱۹۷۵، روزی که SNL برای اولین بار پخش شد، اتفاق می‌افتد و گروهی از کمدین‌ها و نویسندگان جوان را دنبال می‌کند که تلویزیون را برای همیشه تغییر می‌دهند. دیلن اوبراین نقش اکروید را بازی می‌کند، در کنار گابریل لابل (در نقش لورن مایکلز)، ریچل سنوت (در نقش روزی شوستر)، کوری مایکل اسمیت (در نقش چوی چیس)، الا هانت (در نقش گیلدا رادنر)، امیلی فرن (در نقش لارین نیومن)، مت وود (در نقش جان بلوشی)، لامورن موریس (در نقش گرت موریس)، کیم ماتولا (در نقش جین کرتین)، نیکلاس براون (در نقش اندی کافمن) و اندرو بارت فلدمن (در نقش نیل لوی).

رایتمن قبلاً به The Hollywood Reporter گفته بود که پیدا کردن بازیگر برای نقش اکروید دشوارترین کار بود. او گفت: «واقعاً ترسناک بود.» این کارگردان افزود که اکروید “جذابیت جنسی منحصربه‌فردی” داشت و وقتی متوجه شد که «زنان به دیلن اوبراین علاقه دارند»، دانست که او انتخاب مناسبی برای این نقش است.

اکروید همچنین در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت که او «مشتاق دیدن نتیجه داستان خنده‌دار و پرهیجان جیسون» بوده است، چرا که تنها عضو اصلی گروه بود که فرصت خواندن فیلمنامه را داشت.

فیلم Saturday Night هم‌اکنون در سینماها در حال اکران است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا