سینمای جهان

جوایز فیلم اروپایی مجازی برگزار می‌شود

مراسم جوایز فیلم اروپایی در ۵ روز و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به نقل از ورایتی، جوایز فیلم اروپایی جزییات برگزار مراسم مجازی امسال را اعلام کرد. به دلیل شیوع کرونا این مراسم شامل مجموعه‌ای از مراسم خواهد بود که به صورت آنلاین به طور مستقیم از ۸ تا ۱۲ دسامبر (۱۸ تا ۲۲ آذر) پخش می‌شود.

برنامه حاضران امسال در این مراسم در وبسایت «جوایز فیلم اروپایی» در دسترس است و این مراسم با همکاری چند سرویس استریمینگ بین‌المللی و همکاران رسانه‌ای قابل تماشا خواهد بود. نامزدها و برندگان نیز در کنفرانس‌های زنده ویدیویی حضور خواهند داشت.

همه برنامه‌ها از روز سه شنبه (۸ دسامبر) با نمایش «از بقا تا احیا:

ساختن آینده پسا کرونایی» که عنوان میزگردی درباره صنعت فیلم اروپایی در دوران پسا پاندمی است شروع می‌شود.

روز چهارشنبه ویم وندرس و مریون دورینگ میزبان اهدای جوایز بخش:

فیلمبرداری، تدوین، طراحی تولید، طراحی لباس، چهره‌پردازی، موسیقی متن، صدا و جلوه‌های ویژه خواهند بود.

پنج‌شنبه مایک گودبریج جوایز فیلم کوتاه و اویروایمیج را اهدا می‌کند. و روز جمعه جوایز بهترین کمدی و انیمیشن به برندگان اهدا می‌شود.

در مراسمی که شنبه بعداز ظهر برگزار می‌شود. در دور نهایی اهدای جوایز بهترین مستند، کشف، بهترین بازیگر زن، مرد، فیلمنامه‌نویس، کارگردان و بهترین فیلم برنده معرفی می‌شوند.

در مقدمه این برنامه‌ها روز پنج‌شنبه کمیسیون فیلم اسپانیا میزبان یک کنفرانس آنلاین شد. تا به تماشاگران یادآوری کند که همچنان در این صنعت فعال است. و همه گزینه‌های لازم برای فیلمبرداری‌های پروژه‌های بین‌المللی و تولیدات مشترک را در دوره کرونا و پس از آن ارایه می‌کند.

در این برنامه آنلاین ۲۵۰ فعال و کارشناس صنعت سینما حضور داشتند.

این در حالی است که در دوران پاندمی ساخت چند فیلم و سریال مطرح از جمله فصل پنجم سریال «سرقت پول» نتفلیکس، «۳۰ سکه» اچ‌بی‌او و فیلم کوتاه انگلیسی زبان پدرو آلمادوار با عنوان «صدای انسانی» در اسپانیا ادامه پیدا کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا