سینمای جهان

رایان رینولدز تولد هیو جکمن را با تصاویری از پشت صحنه جشن می‌گیرد

رایان رینولدز با انتشار تصاویری از پشت صحنه فیلم Deadpool & Wolverine، تولد ۵۶ سالگی هیو جکمن را تبریک گفت.

به گزارش سینما شارپ، رایان رینولدز به مناسبت تولد ۵۶ سالگی هم‌بازی خود در Deadpool & Wolverine، هیو جکمن، با انتشار مجموعه‌ای از تصاویر پشت صحنه این فیلم از او تجلیل کرد.

رینولدز در اینستاگرام نوشت: «امیدوارم تا ۹۰ سالگی این کار رو ادامه بدیم. تولدت مبارک، @thehughjackman.» او در ادامه افزود: «سال‌های زیادی گذشت. ماجراجویی‌های زیادی هم داشتیم.»

این جمله اشاره‌ای به شوخی معروفی در فیلم Deadpool دارد که شخصیت ضدقهرمان ماسک‌پوش رینولدز در آن دیوار چهارم را می‌شکند و به شوخی می‌گوید که دیزنی جکمن را مجبور می‌کند تا ۹۰ سالگی نقش جهش‌یافته پنجه‌دار آدامانتیوم را بازی کند.

مجموعه تصاویر شامل صحنه‌هایی از این دو در مراسم فرش قرمز و لحظاتی از پشت صحنه فیلم ابرقهرمانی است — از جمله عکس‌هایی که در آن‌ها در حال گفتگو و در آغوش گرفتن هم هستند، همچنین عکسی که با کارگردان فیلم، شاون لوی، گرفته شده است. رینولدز همچنین در استوری اینستاگرام خود، جکمن را با جمله‌ای از ایندیانا جونز (با بازی هریسون فورد) در فیلم Raiders of the Lost Ark تبریک گفت: «مسئله سال‌ها نیست، عزیزم. مسئله مسافت طی شده است.» و در کنار این جمله به‌صورت دست‌نویس اضافه کرد: «تولدت مبارک به تنها و بی‌همتا، Greatest Showman»، که اشاره‌ای به بازی جکمن در نقش اصلی فیلم موزیکال نامزد اسکار دارد.

در ماه آگوست، رینولدز تولد هم‌بازی دیگر خود در فیلم Deadpool & Wolverine، وسلی اسنایپس، را نیز جشن گرفت و خواستار حضور بیشتر او در نقش Blade شد. رینولدز همراه با تصاویری از پشت صحنه، نوشت: «واکنشی که مردم هنگام ورود @realwesleysnipes به فیلم نشان دادند، شدیدترین چیزی بود که در سالن سینما شنیده‌ام. فریادهای بی‌قید و شرط از شادی و عشق، همچنین صدای یک میراث است.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا