سینمای جهان

گفت‌وگوی اندرو گارفیلد درباره صحنه تولد پرهیاهوی «We Live In Time»

اندرو گارفیلد ازیگر فیلم «We Live In Time»، از تجربه فیلم‌برداری صحنه تولد با نوزاد واقعی و همکاری با فلورنس پیو می‌گوید.

به گزارش سینما شارپ، اندرو گارفیلد، بازیگر فیلم «We Live In Time»، درباره صحنه تولد پرهیاهویی صحبت کرده که در این درام عاشقانه غیرخطی اتفاق می‌افتد. در این صحنه، یک نوزاد چند هفته‌ای روی دستش مدفوع کرده و فضایی مشابه یک فیلم اکشن داشته است. گارفیلد در این صحنه همکاری نزدیکی با فلورنس پیو داشت که به شوخی صحنه را این‌گونه توصیف کرد: «بیشتر داشتم با باسن فلورنس بازی می‌کردم.»

در مصاحبه‌ای جدید با نیویورک تایمز، گارفیلد توضیح داد که روند فیلم‌برداری این صحنه پرفشار و هیجان‌انگیز بود. او این صحنه را «رویداد بزرگ اکشن» نامید و آن را با صحنه‌های فیلم‌های ایندیانا جونز مقایسه کرد.

در فیلم — که داستان رابطه چندین‌ساله بین شخصیت‌های توبیاس، فروشنده‌ای ساده‌دل با بازی گارفیلد، و آلْموت، سرآشپزی شوخ‌طبع با بازی پیو را دنبال می‌کند — یک ترافیک سنگین و زمان‌بندی نامناسب باعث می‌شود که زایمان در یک سرویس بهداشتی پمپ‌بنزین انجام شود. برای بازسازی این صحنه، کارگردان جان کراولی سرویس بهداشتی یک پمپ‌بنزین را در یک استودیو بازسازی کرد و فیلم‌برداری آن دو روز طول کشید و هشت بار از زوایای مختلف انجام شد.

اگرچه برای برنامه‌ریزی صحنه از یک عروسک استفاده شد، اما برای لحظات پایانی پس از زایمان موفق، یک نوزاد چند هفته‌ای به صحنه آورده شد. همچنین، دو کارگر خنده‌دار (با بازی نیکیل پارمار و کری گودلیمان) نیز در این صحنه به ماجرا اضافه شدند.

گارفیلد در مورد واکنش طبیعی نوزاد گفت: «صادقانه بگویم، این لحظات زیباترین بودند. چون فکر می‌کنی، “خدای من، این زندگی است، چه افتخاری.”»

بازیگر فیلم «شبکه اجتماعی» گفت که نمی‌خواست قبل از فیلم‌برداری بیش از حد خود را آماده کند، زیرا توبیاس در آن لحظه حس سردرگمی و فشار را تجربه می‌کرد. با این حال، او در مورد صمیمیت کلی صحنه محتاط بود و پس از آن، این صحنه را به همراه فلورنس پیو بررسی کرد.

او اضافه کرد: «بیشتر داشتم با باسن فلورنس بازی می‌کردم. بنابراین واقعاً می‌خواستم مطمئن شوم که او حس امنیت دارد و مراقبت شده است.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا