سینمای جهان

برایس دالاس هاوارد کارگردانی فیلم «همه او» برای لاینزگیت را بر عهده گرفت

لاینزگیت قراردادی را پروژه‌ای جدید به کارگردانی برایس دالاس هاوارد آغاز کرده که نقش اصلی آن بازیگری با چندین نقش است.

به گزارش سینما شارپ، لاینزگیت قراردادی را برای کارگردانی فیلم «همه او» با برایس دالاس هاوارد نهایی کرده است. جزئیات این پروژه هنوز فاش نشده‌اند.

این فیلم توسط سارا استریچر نوشته شده و بر اساس داستانی اصلی از کارگردان فیلم «دنیای ژوراسیک»، کالین ترورو و استریچر ساخته خواهد شد. استودیو در حال حاضر به دنبال بازیگری برای نقش اصلی است که چندین شخصیت را در بر می‌گیرد.

کالین ترورو و انیس همیلتون از کمپانی مترونوم این فیلم را تهیه خواهند کرد. هاوارد نیز به همراه شرکت خود، Nine Muses Entertainment، در تهیه این پروژه نقش خواهد داشت.

ناتان کاهانه، رئیس گروه فیلم‌های سینمایی لاینزگیت، اظهار داشت: «این فیلم همه چیز دارد – یک ایده بسیار جذاب، یک نقش فوق‌العاده برای یک بازیگر اصلی و استعدادهای بی‌نظیر پشت آن، با رهبری برایس به عنوان کارگردان. ما مشتاقیم که این پروژه را آغاز کنیم.»

هاوارد پیشتر مستند «پدرها» برای اپل تی‌وی+، و همچنین قسمت‌هایی از سریال‌های جنگ ستارگان دیزنی+ مانند «مندلورین» و «کتاب بوبا فت» را کارگردانی کرده است. او همچنین پروژه «خدمه اسکلت» و چندین فیلم کوتاه دیگر را کارگردانی کرده و در حال توسعه فیلم «پرواز ناوبر» برای دیزنی است. او همچنین مستند «حیوانات خانگی» را برای دیزنی کارگردانی کرده است.

سارا استریچر خالق و تهیه‌کننده اجرایی درام بقا «وحشی‌ها» در آمازون پرایم ویدیو بوده و یکی از همکاران اولیه فیلم «قرمز شدن» از پیکسار است که نامزد اسکار شد.

کمپانی مترونوم به تازگی فیلم کمدی جنایی بریتانیایی «پوشش عمیق» را تکمیل کرده که در سال ۲۰۲۵ توسط آمازون MGM منتشر خواهد شد. همچنین فیلم «کوه زباله» به کارگردانی لیلی واچوفسکی در اوایل سال آینده جلوی دوربین خواهد رفت. مترونوم در حال توسعه فیلم علمی تخیلی حماسی «آتلانتیس» برای استودیو اسکای‌دنس و سریال سفر در زمان «هالسیون» برای آمازون MGM است. کالین ترورو تمرکز اولیه شرکت را بر تولید فیلم‌های دیگر کارگردانان قرار داده است و فیلم «همه او» بر اساس ایده‌ای اصلی است که او به هاوارد و استریچر پیشنهاد داده است.

ربکا لینفوت مسئول نظارت بر پروژه برای مترونوم خواهد بود. جان شوارتز به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و نیا فارل به عنوان تهیه‌کننده مشترک از Nine Muses فعالیت خواهند کرد.

برایس دالاس هاوارد نمایندگی‌اش توسط Entertainment 360 و P.J. Shapiro از Johnson Shapiro Slewett & Kole است. سارا استریچر توسط CAA، Good Fear Content و وکیل اریک هایمن از Paul Hastings نمایندگی می‌شود. کالین ترورو نیز نمایندگی‌اش توسط WME و Lev Ginsburg از Ginsburg Daniels Kallis است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا