سینمای جهان

«فیلم‌برداری مأموریت غیرممکن ۸» همچنان ادامه دارد؛ بودجه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار

با وجود تأخیرهای متعدد، اولین تریلر و اعلام عنوان نهایی فیلم «مأموریت غیرممکن ۸» باید در چند هفته آینده منتشر شود. 

به گزارش سینما شارپ، در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۲۲، نشریه هالیوود ریپورتر از آغاز فیلم‌برداری اصلی «مأموریت غیرممکن ۸» خبر داد. اکنون، ۲۰ ماه بعد و با تأخیرهای بسیار، فیلم هنوز در بریتانیا در حال فیلم‌برداری است.

خبر خوب این است که به گفته منابع من، اولین تریلر و اعلام عنوان نهایی فیلم «مأموریت غیرممکن ۸» باید در چند هفته آینده منتشر شود. این تریلر به‌طور حتم به فیلم «گلادیاتور ۲» که در سینماها اکران خواهد شد، پیوست خواهد شد. این پروژه برای کمپانی پارامونت بسیار حائز اهمیت است.

آخرین قسمت این سری، یعنی «مأموریت غیرممکن: روز حساب‌رسی بخش اول» که در سال ۲۰۲۳ اکران شد، آن‌قدر هزینه‌بر بود که با وجود فروش ۵۶۷ میلیون دلاری در سراسر جهان، ضرری بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای پارامونت به‌جا گذاشت.

فیلم‌برداری «مأموریت غیرممکن ۸» در مارس ۲۰۲۴ دوباره آغاز شد، پس از آنکه اعتصابات سال گذشته در میانه جولای فیلم‌برداری را متوقف کرده بود. تأخیرهای بسیاری برای این فیلم وجود داشته و اخیراً نیز بدشانسی دیگری اتفاق افتاد، وقتی که فیلم‌برداری با یک زیردریایی ۲۵ میلیون دلاری به مشکل برخورد و مجدداً به تأخیر افتاد.

کارگردان فیلم، کریستوفر مک‌کوری، بیان کرده است که قبل از اعتصابات، حدود ۴۰ درصد از فیلم فیلم‌برداری شده بود و مراحل فیلم‌برداری در آفریقا و قطب شمال به پایان رسیده است. او همچنین افزود که بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین سکانس فیلم هنوز فیلم‌برداری نشده است.

در ژوئن گذشته، پارامونت تاریخ اکران «مأموریت غیرممکن ۸» را از تاریخ اصلی ژوئن ۲۰۲۴ به ۲۳ می ۲۰۲۵ تغییر داد و فیلم به‌طور کامل یک سال به تعویق افتاد. همچنین عنوان اصلی فیلم «مأموریت غیرممکن: روز حساب‌رسی بخش دوم» برای عنوان جدیدی که هنوز اعلام نشده، کنار گذاشته شد.

بلونی اخیراً گزارش داده است که بودجه «مأموریت غیرممکن ۸» به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار در هزینه‌های تولید رسیده و این رقم در هفته‌ها و ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا