سینمای جهان

قسمت چهارم سریال “پنگوئن” با 1.7 میلیون بیننده رکورد زد

سریال "پنگوئن" از استودیوی DC Studios با افزایش ۱۷ درصدی مخاطب نسبت به اولین قسمت، همچنان در حال جذب تماشاگر است.

به گزارش سینما شارپ، سریال پنگوئن به نیمه راه خود رسیده است و همچنان توجه تماشاگران را به خود جلب می‌کند. قسمت چهارم این سریال ۱.۷ میلیون بیننده از پلتفرم‌های مختلف در ایالات متحده جذب کرده است که رکورد بالاترین تعداد بیننده در شب پخش فصل را ثبت کرده است، طبق اعلام شرکت Warner Bros. Discovery.

این افزایش کوچک نسبت به قسمت دوم است که ۱.۶ میلیون بیننده داشت و خود نشان‌دهنده افزایش ۱۷ درصدی نسبت به اولین قسمت سریال بود. شرکت اعلام کرده که اولین قسمت تاکنون بیش از ۱۳ میلیون بیننده داشته است.

هنگامی که پنگوئن ماه گذشته منتشر شد، این سریال بیشترین تعداد بیننده ۴ روزه برای یک سریال جدید در تمام مناطق جهانی را از زمان پخش The Last of Us در ژانویه ۲۰۲۳ در پلتفرم Max به ثبت رساند.

در ایالات متحده، پخش اولین قسمت این سریال اصلی از HBO به طور میانگین ۵.۳ میلیون بیننده در پلتفرم‌های مختلف در طول تعطیلات آخر هفته داشت.

سریال پنگوئن از استودیوی DC Studios تولید شده و توسط مت ریوز، دیلن کلارک، کالین فارل و لورن لفرانک، که نویسنده و شورانر سریال نیز هست، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فعالیت می‌کنند. کریگ زوبل سه قسمت اول را کارگردانی و تهیه‌کنندگی اجرایی کرده است. بیل کارارو نیز تهیه‌کننده اجرایی این سریال است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا