سینمای جهان

پل شریدر پس از ۲۰ دقیقه تماشای «جوکر ۲» از سینما خارج شد

پل شریدر، فیلمنامه‌نویس معروف، تنها ۲۰ دقیقه از فیلم «جوکر: جنون مشترک» را تحمل کرد و سپس از سینما خارج شد.

به گزارش سینما شارپ، پل شریدر برای تماشای فیلم «جوکر: جنون مشترک» به سینما رفت، اما تنها حدود ۲۰ دقیقه توانست آن را تحمل کند و سپس تصمیم گرفت که دیگر آن را ادامه ندهد. این دنباله فیلم «جوکر»، با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا، در گیشه با شکست مواجه شده و بر اساس گزارش‌ها، احتمال دارد بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار ضرر کند.

شریدر در گفتگو با جرمی او. هریس در مصاحبه‌ای برای مجله Interview گفت: «حدود ۱۰ یا ۱۵ دقیقه از آن را دیدم. رفتم چیزی خریدم و بعد برگشتم و ۱۰ دقیقه دیگر را دیدم. همین کافی بود.»

کارنامه‌ی درخشان شریدر شامل نوشتن فیلمنامه‌هایی مانند «راننده تاکسی» می‌شود که الهام‌بخش اصلی فیلم اول «جوکر» در سال ۲۰۱۹ بود. او دنباله‌ی این فیلم را به عنوان «یک موزیکال واقعاً بد» توصیف کرد.

شریدر همچنین اضافه کرد: «من هیچ‌کدام از آن‌ها را دوست ندارم؛ نه لیدی گاگا و نه واکین فینیکس. به عنوان بازیگر هم دوستشان ندارم. به عنوان شخصیت هم دوستشان ندارم. کل قضیه را دوست ندارم. یعنی آن‌ها آدم‌هایی هستند که اگر به خانه‌تان بیایند، از در پشتی فرار می‌کنید.»

با اینکه انتظارها برای فیلم «جوکر: جنون مشترک» پس از موفقیت فیلم اول در سال ۲۰۱۹ بالا بود — فیلمی که بیش از ۱ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروخت و جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای واکین فینیکس به همراه داشت — دنباله این فیلم با نقدهای منفی پس از نمایش جهانی‌اش در جشنواره فیلم ونیز مواجه شد. فیلم در اولین هفته‌ی اکران خود تنها ۳۷ میلیون دلار در گیشه داخلی به‌دست آورد. طبق گزارش Variety، این دنباله احتمالاً در پایان اکران خود حدود ۲۱۰ میلیون دلار فروش جهانی خواهد داشت، در حالی که فیلم اول «جوکر» تنها در سه روز نخست اکرانش ۲۴۸.۴ میلیون دلار فروش جهانی داشت.

در نقد این دنباله توسط اوون گلیبرمن از Variety آمده است: «ایده‌ی فیلم جسورانه است، اما اجرا نه چندان. این فیلم نسبت به خطرات فیلم اول «جوکر» یک گام به عقب برداشته است. انتخاب لیدی گاگا به عنوان بازیگر به نظر امیدوارکننده می‌آمد، زیرا او یک بازیگر فوق‌العاده است و برای موزیکال‌ها خلق شده. اما گاگا که حضوری زیبا و بدون تکلف در «دوگانگی جنون» دارد، به‌شدت کم استفاده شده است.»

فیلم «جوکر: جنون مشترک» همچنان در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا