سینمای جهان

ستارگان بزرگ در کمدی عاشقانه “Love Language” به کارگردانی جوی پاور

کلویی گریس مورتز، آنتونی راموس و بیلی لورد در فیلم "Love Language" که در اکتبر فیلم‌برداری آن آغاز می‌شود، به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش سینما شارپ، کلویی گریس مورتز، آنتونی راموس، منی جاسینتو، ایزابل می، لوکاس گیج و بیلی لورد در کمدی عاشقانه Love Language به کارگردانی و نویسندگی جوی پاور حضور خواهند داشت. این فیلم توسط شرکت Caviar تأمین مالی می‌شود و فیلم‌برداری آن از اواسط اکتبر در شیکاگو، ایالت ایلینوی آغاز خواهد شد. شرکت CAA Media Finance نماینده حقوق پخش این فیلم در ایالات متحده است.

فیلم Love Language توسط آری لوبت برای شرکت 3 Arts Entertainment، کالین جوست و جف گروسونور برای No Notes Productions، و برت همیلینک و آلیسون هیروکا برای Caviar تهیه می‌شود. تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم مایکل ساگول از Caviar و تایسون بیدنر هستند.

جوی پاور پیش از این فیلم، نویسندگی و کارگردانی مشترک فیلم After Everything با بازی جرمی آلن وایت و مایکا مونرو را به عهده داشته که در جشنواره SXSW به نمایش درآمد و توسط Good Deed Entertainment در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. او همچنین فیلم Banana Split را نویسندگی و تهیه کرده که در جشنواره TIFF Next Wave 2019 به نمایش درآمد و توسط Vertical Entertainment در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. او اخیراً پروژه‌هایی برای بلوم‌هاوس و EOne توسعه داده است.

کلویی گریس مورتز به تازگی در فیلم Nimona از نتفلیکس/آناپورنا نقش‌آفرینی کرده است. آنتونی راموس که برنده جایزه گرمی است، به زودی در سریال Ironheart از مارول برای دیزنی+ دیده خواهد شد. همچنین اعلام شده که او در فیلم بعدی کاترین بیگلو برای نتفلیکس بازی خواهد کرد و در پروژه The Beauty برای FX به عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز فعالیت خواهد داشت.

منی جاسینتو اخیراً در نقش قیمیر/بیگانه در سریال The Acolyte از مجموعه جنگ ستارگان/دیزنی+ بازی کرده است. او همچنین در سال آینده در فیلم Freakier Friday در کنار جیمی لی کرتیس و لیندزی لوهان به عنوان نقش عاشقانه حضور خواهد داشت.

ایزابل می در سریال 1883 به کارگردانی تیلور شریدان نقش السا داتون را بازی کرد و سپس به عنوان راوی در دنباله آن، 1923، ایفای نقش کرد. او اخیراً در فیلم Menace برای Spooky Pictures و Falling برای Gulfstream Pictures بازی کرده است.

لوکاس گیج، که به خاطر بازی در سریال‌های The White Lotus و Euphoria شناخته می‌شود، اخیراً در فیلم Road House از Amazon MGM Studios بازی کرده است. در آینده نزدیک، او در فیلم Companion از New Line Cinema بازی خواهد کرد.

بیلی لورد که در سه‌گانه اخیر Star Wars و سریال American Horror Story بازی کرده است، اخیراً در فیلم The Last Showgirl به کارگردانی جیا کوپولا که در جشنواره TIFF امسال به نمایش درآمده، نقش‌آفرینی کرده است. این فیلم در فصل جوایز از سوی Roadside Attractions منتشر خواهد شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا