سینمای جهان

دنیرو، پاچینو و جو پشی نقش هایشان را بدون تمرین بازی کردند!

بازیگران «مرد ایرلندی» در کلیپ ضمیمه شده به فیلم از نحوه بازیگری شان در فیلم سخن گفتند.

به نقل از هایپ‌بیست. در مقدمه فیلم «مرد ایرلندی» که نتفلیکس در نسخه بلورری آن را به فیلم ضمیمه کرده است. بازیگران افسانه ای فیلم یعنی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی به همراه اسکورسیزی در یک میزگرد به بحث درباره حرفه خود می پردازند. این بخش از فیلم «مرد ایرلندی» هم اکنون به لطف سرویس استریم نتفلیکس در دسترس همگان قرار گرفته است.

در این بخش ۲۰ دقیقه ای، بازیگران فیلم «مرد ایرلندی» یعنی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی درباره حرفه بازیگری شان در طی این چهل تا پنجاه سال و دیدارهای شان با هم حرف می زنند. آنها در طی این گفتگو حقیقت جالبی را مطرح می کنند. این سه بازیگر نامدار تاکید می کنند در این فیلم هرگز برای حضور در صحنه ها تمرین نمی کردند.

در این کلیپ ۲۰ دقیقه ای سه بازیگر بزرگ فیلم همینطور از نقش تکنیک جوان سازی و مشکل تر شدن. نحوه بازیگری شان به واسطه این تکنیک سخن گفتند.

«مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی سال گذشته در ۱۰ رشته نامزد جایزه اسکار شد. که البته هیچکدام از این جوایز را نتوانست از آن خود کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا