سینمای جهان

بازگشت متیو مک‌کانهی و اسکارلت جوهانسون برای فیلم کوتاه “Sing: Thriller”

فیلم کوتاه Sing: Thriller به کارگردانی گارث جنینگز، الهام گرفته از موزیک ویدئوی مشهور مایکل جکسون، این هفته در نتفلیکس پخش می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، فرانچایز Sing دقیقاً به‌موقع برای هالووین بازمی‌گردد.

نتفلیکس اعلام کرده که فیلم کوتاه ترسناک Sing: Thriller چهارشنبه این هفته در سرویس پخش خود به نمایش درخواهد آمد. این پروژه که توسط Illumination و Universal Pictures تولید شده، کارگردان اصلی فرانچایز، گارث جنینگز، و بازیگران صداپیشه شامل متیو مک‌کانهی (در نقش باستر مون)، توری کلی (مینا)، نیک کرول (گانتر)، اسکارلت جوهانسون (اش)، تارون اجرتون (جانی) و خود جنینگز (میس کرولی) را دوباره گرد هم آورده است.

Sing: Thriller داستان باستر (مک‌کانهی) و دوستانش را روایت می‌کند که در حال اجرای یک نسخه بزرگ از آهنگ معروف مایکل جکسون Thriller برای یک مهمانی هالووین هستند. بعداً متوجه می‌شوند که یک ماده لزج مرموز حضار مهمانی را به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل کرده که شروع به رقص می‌کنند.

این فیلم کوتاه بر اساس موزیک ویدئوی مشهور مایکل جکسون از سال ۱۹۸۳ برای آهنگ Thriller ساخته شده است. آهنگ Thriller که توسط راد تمپرتون نوشته و ساخته شده، در آلبومی به همین نام قرار دارد که همچنان پرفروش‌ترین آلبوم تمام دوران‌ها است.

فیلم Sing: Thriller به نویسندگی و کارگردانی گارث جنینگز ساخته شده و کریس ملداندری به عنوان تهیه‌کننده و دانا کروپینسکی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در آن حضور دارند، در حالی که ناتالی وانکوونبرگه به عنوان تهیه‌کننده مشترک همکاری می‌کند.

فیلم اصلی Sing در سال ۲۰۱۶ اکران شد و بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی به دست آورد. داستان آن حول محور تلاش‌های باستر برای نجات تئاتر در حال ورشکستگی‌اش با برگزاری یک مسابقه آوازخوانی می‌چرخد. دنباله این فیلم در سال ۲۰۲۱ ساخته شد.

ریس ویترسپون که صدای خوک رُزیتا را در دو فیلم قبلی اجرا کرده بود، در این فیلم کوتاه جدید حضور نخواهد داشت.

در نقد خود از فیلم اصلی Sing برای هالیوود ریپورتر، منتقد لزلی فلپرین نوشت: «با چنین گروه بازیگران فوق‌العاده‌ای، جای تعجب نیست که Sing هم برای گوش‌ها و هم برای چشم‌ها یک لذت باشد.»

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا