سینمای جهان

ستاره سریال گامبی وزیر: چیزی از شطرنج نمی‌دانستم

تیلور جوی می‌گوید: می‌دانستم که شطرنج صفحه‌ای است و مهره‌هایی دارد، اما بیش از این نه!

آنیا تیلور جوی فاش کرد که پیش از بازی در سریال پربیننده‌ی “گامبی وزیر” (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس از بازی شطرنج اطلاعاتی داشته یا نه. این بازیگر ۲۴ ساله که اخیراً گفته بود فکر می‌کند برای بازی در فیلم‌ها “به اندازه‌ی کافی زیبا” نیست. جمعه ۴ دسامبر در مصاحبه با “الن دی‌جنرس” دانش ناچیز خود از شطرنج گفت.

تیلور جوی می‌گوید: “می‌دانستم که صفحه‌ای است و مهره‌هایی دارد، اما بیش از این نه. خیلی خوشحالم که افراد بی‌نظیر و مربیان شگف‌انگیز مرا با این بازی آشنا کردند.”

او در پاسخ به این پرسش که آیا هنوز شطرنج بازی می‌کند یا نه می‌گوید: “بله. یک ست شطرنج زیبا دارم بنابراین حیف است که از آن استفاده نکنم. اما در حین کریسمس می‌خواهم بیشتر بازی کنم.”

بازی تیلور جوی در “گامبی وزیر” که بنابر اعلام نت‌فلیکس توسط ۶۲ میلیون خانوار دیده شده سبب شد که جستجوی واژه‌ی “شطرنج” در گوگل افزایش و فروش ست‌های این بازی رشد کند.

تیلور جوی اخیراً به پیش‌درآمد “مکس دیوانه: جاده خشم” (Mad Max: Fury Road) پیوسته و باید نقش “فیوریوسا” جوان را بازی کند. و جانشین “شارلیز ترون” شود. او امسال قرار بود در “دیشب در سوهو” (Last Night in Soho)‌ “ادگار رایت” دیده شود. اما این فیلم به دلیل بسته شدن سینماهای آمریکا به سال آینده موکول شد. “شمالی” (The Northman) به کارگردانی “رابرت اگرز” دیگر پروژه‌ی تیلور جوی برای سال‌های آینده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا