سینمای جهان

ست روگن در فیلم زندگینامه کودکی استیون اسپیلبرگ

ست روگن در فیلم زندگینامه‌ای بر مبنای کودکی استیون اسپیلبرگ، در نقش عموی وی جلوی دوربین می‌رود.

به نقل از ورایتی، ست روگن هم به گروه بازیگران فیلم زندگینامه‌ای از دوران کودکی استیون اسپیلبرگ در آریزونا ملحق شد.

او در این فیلم که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده نقش عموی محبوب اسپیلبرگ را ایفا می‌کند. پیش‌تر گزارش شده بود. که میشل ویلیامز برای ایفای یک نقش اصلی از این فیلم در حال مذاکره است.

جستجو برای انتخاب بازیگران جوانی که نقش اسپیلبرگ را در سن‌های مختلف ایفا کنند، در حال انجام است. هرچند شخصیت اصلی فیلم از اسپیلبرگ جوان الهام گرفته می‌شود، اما نام وی در فیلم استیون نخواهد بود.

اسپیلبرگ فیلمنامه این فیلم را با همکاری تونی کوشنر نوشته است. این دو پیش از این هم با هم در پروژه‌های مشترکی همکاری کرده بودند. که «داستان وست ساید»، «مونیخ» و «لینکلن» از جمله آنها هستند.

هر چند جزییات داستان فیلم جدید هنوز روشن نیست، اما گفته شده فیلم تصویرگر دوران کودکی این کارگردان نامدار را در فینیکس آریزونا در اواخر دهه ۱۹۵۰ و اوایل دهه ۱۹۶۰ تصویر می‌کند و روابط وی با پدر و مادرش را در دوره‌های مختلف نشان می‌دهد.

طبق برنامه‌ریزی تولید این پروژه قرار است. از همین تابستان شروع شود و فیلم در سال ۲۰۲۲ روی پرده برود.

فیلم بعدی که از اسپیلبرگ روی پرده‌ها می‌رود «داستان وست ساید» است که قرار است ۱۰ دسامبر پس از یک تاخیر یک ساله برای پاندمی کرونا، در سینماهای آمریکا اکران شود. در اقتباس سینمایی اسپیلبرگ از نمایش موزیکال برادوی، انسل الگورت و ریچل زگلر در نقش تونی و ماریا بازی می‌کنند.

ست روگن این اواخر بازیگر و تهیه کننده «خیارشور آمریکایی» و «هنرمند فاجعه» بوده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا