سینمای جهان

اولین تصاویر پشت صحنه از «سلنا گومز» در سریال Only Murders in the Building

«سلنا گومز» خواننده و بازیگر ۲۸ ساله آمریکایی دوشنبه ۷ دسامبر در حال فیلمبرداری سریال «تنها قتل‌های ساختمان» (Only Murders in the Building) در آپر وست ساید نیویورک دیده شد.

در این سریال کمدی «تنها قتل‌های ساختمان» برای شبکه‌ی Hulu «مارتین شورت» و «استیو مارتین» نیز نقش‌آفرینی خواهند کرد. سلنا گومز در محل فیلمبرداری این پروژه با دو ظاهر متفاوت یکی با هدفن و دیگری با ماسک و جامپ‌سوت سرخ رنگ دیده شده است.

شورت پیش‌تر در مصاحبه با «دیلی بیست» گفته بود که این سریال در فصل پاییز فیلمبرداری خواهد شد. او می‌گوید: «قرار است در ماه اکتبر در نیویورک فیلمبرداری شود. نامش «تنها قاتلین ساختمان» است و در مورد سه نفر است. که در یکی از آن آپارتمان‌های بزرگ نیویورک زندگی می‌کنند. یکدیگر را در آسانسور می‌بینند و کرنشی می‌کنند، اما هیچ‌وقت با هم حرف نمی‌زنند. حتی اسم یکدیگر را نمی‌دانند. یک بار در آسانسور با نفر چهارمی برخورد می‌کنند و بعد می‌فهمند که این فرد کشته شده و تصمیم می‌گیرند قاتل را پیدا کنند.»

«تی‌ام‌زی» گزارش داده است که شخصیت سلنا گومز در سریال تنها قتل‌های ساختمان «مارگارت» نام دارد. و  دختر یکی از سرمایه‌گذاران پرنفوذ نیویورک است. مارگارت دختری زیبا، مغرور و به‌شدت کنجکاو است. که برای مشارکت در حل یک معمای قتل حاضر است هر کاری انجام دهد.

این مجموعه توسط مارتین و هافمن بر اساس ایده‌ای از مارتین خلق‌شده است و داستان سه غریبه (مارتین، شورت و گومز) را دنبال می‌کند. که به جنایات واقعی علاقه‌ی زیادی نشان می‌دهند و ناگهان خودشان را وسط یکی از آن‌ها پیدا می‌کنند.

این اثر بازگشت حرفه‌ی بازیگری سلنا گومز به تلویزیون را رقم خواهد زد جایی که در ابتدا با حضور در مجموعه‌ی Wizards of Waverly Place محصول Disney Channel زمینه‌ی دیده شدن و معروفیت او را فراهم کرد. پس‌ازآن او حرفه‌ی موسیقی موفقیت‌آمیزی را برای خود به وجود آورد. و در تعدادی فیلم ازجمله The Big Short محصول ۲۰۱۵، Fundamentals of Caring محصول ۲۰۱۶ و فیلم متأخر The Dead Don’t Die محصول ۲۰۱۹ حضور پیدا کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
۳۰نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا