سینمای جهان

«جانی دپ» دوباره راهی دادگاه شد

جانی دپ معتقد است که جنگ هنوز به پایان نرسیده، دپ راهی «دادگاه استیناف بریتانیا» خواهد شد تا برای بازگرداندن حکم «دادگاه عالی» که ماه گذشته علیه او صادر شد تلاش کند.

«اسوشیتد پرس» گزارش داده است که دپ به این دعوای حقوقی که منجر به از دست دادن نقش «گلرت گریندل‌والد» در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) شد ادامه خواهد داد. «اندرو نیکل» قاضی «دادگاه عالی» بریتانیا اعلام کرده است. که اتهام «ضارب همسر» که در مقاله‌ای منتشر شده در سال ۲۰۱۸ توسط «سان» مطرح شده، «اساساً درست» است. در رأی قاضی علاوه بر این آمده بود که جانی دپ «به خانم هرد حمله کرده است.» این قاضی درخواست استیناف را در دادگاه خودش رد کرده اما تا ۷ دسامبر به دپ مهلت داده بود. تا بازیگر این نزاع را در «دادگاه استیناف» ادامه دهد.

دپ پس از کناره‌گیری از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» به درخواست استودیوی برادران وارنر نوشت: در نهایت، می‌خواهم این را بگویم. حکم عجیب دادگاه بریتانیا در مبارزه من برای بازگویی حقیقت تغییری ایجاد نمی‌کند. و من تأیید می‌کنم که به این حکم اعتراض خواهم کرد. تصمیم من قطعی است و قصد دارم ثابت کنم که اتهامات مطرح شده علیه من صحت نداشته‌اند. زند گی و بازیگری من با این لحظه در تاریخ تعریف نخواهد شد.»

هواداران «جانی دپ» پس از جدایی او از «جانوران شگفت‌انگیز ۳»، پتیشنی راه‌اندازی کردند. و خواستار اخراج «امبر هرد» از «آکوامن ۲» (Aquaman 2) دیگر عنوان ابرقهرمانی دی‌سی و برادران وارنر شدند. این پتیشن توسط بیش از ۱.۶ میلیون نفر امضاء شده است. «مدس میکلسن» در هفته‌های گذشته به عنوان جانشین دپ در نقش گریندل‌والد معرفی شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا