سینمای جهان

ابراز خوشحالی نولان از پخش نشدن «تنت» در HBO Max

«کریستفر نولان» می‌گوید «خیلی خوشحال» است که تازه‌ترین ساخته‌اش در وضعیت آشفته‌ای که برادران وارنر ایجاد کرد گرفتار نشده.

«کریستفر نولان» واکنش تندی به قرارداد برادران وارنر و HBO Max برای انتشار فیلم‌های بلاک‌باستر سال آینده‌اش در این پلتفرم استریمینگ همزمان با اکران در سالن‌های سینما نشان داد. این کارگردان در مصاحبه‌ی تازه‌تری با «اسوشیتد پرس» می‌گوید «بسیار خوشحال» است که فیلم جدیدش «تنت» (Tenet) گرفتار وضعیت آشفته‌ای که برادران وارنر ایجاد کرده نشده. فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) آغازگر استراتژی جدید برادران وارنر خواهد بود و روز کریسمس همزمان با سالن‌های سینما به شبکه‌ی HBO Max می‌آید.

نولان در مورد انتشار «تنت» در شبکه‌ی نمایش خانگی می‌گوید: «ما از طریق رکو، آمازون پرایم و آی‌تونز و همه‌جای دیگر همزمان در دسترس خواهیم بود تا مردم لذت ببرند.»

با وجود اینکه نولان برای رها شدن «تنت» از دام HBO Max ابراز خرسندی می‌کند، اما «آن سارنوف» مدیر عامل وارنر میدیا به «سی‌ان‌بی‌سی» می‌گوید که عملکرد «تنت» در بازار آمریکا سبب شده است که استودیو این استراتژی ترکیبی را در پیش بگیرد. فیلم «تنت» از زمان اکرانش در ماه سپتامبر تاکنون ۶۰ میلیون دلار در آمریکا فروخته است.

سارنوف می‌گوید: «طبیعتاً درس‌های زیادی از تمایل مردم برای بازگشت به سالن‌های سینما آموختیم. درسی که از طریق «تنت» فراگرفتیم این بود که ایالات متحده هنوز برای بازگشایی کامل و مشارکت کامل هواداران برای حضور در سالن‌های سینما آماده نیست، و به همین علت این استراتژی شکل گرفت.»

سارنوف اضافه می‌کند که این استراتژی در حال حاضر تنها برای فیلم‌های سال ۲۰۲۱ به کار برده خواهد شد و وارنرمیدیا نظارت دقیقی بر روی آمار فروش در سالن‌ها و نیز استقبال مخاطبین از آن‌ها در HBO Max خواهد داشت. سارنوف تأکید می‌کند که این مدل پخش ترکیبی به دلیل انباشته شدن محتوا در حین پاندمی به کار گرفته شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا