سینمای جهان

جانی دپ و مصرف قرص اکستاسی

در گزارش‌های جدید فاش شده است که دپ با مصرف قرص اکستاسی ۳۵۰ هزار دلار در روز به دیزنی خسارت وارد کرده و فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب» را به تعطیلی کشانده.

گزارش شده که جانی دپ با وجود جدایی از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز ۳»، دستمزد هشت رقمی خود را دریافت خواهد کرد. «هالیوود ریپورتر» گزارش داد که دپ قراردادی به امضاء رسانده است. که حتی در صورت جدایی و جانشین شدنش با بازیگر دیگری، دستمزدش را دریافت کند. حالا در گزارش تازه‌ای که «هالیوود ریپورتر» منتشر کرده. فاش شده است که این بازیگر ۱۶ میلیون دلار برای «جانوران شگفت‌انگیز ۳» دریافت کرده است.

در گزارش جدید «هالیوود ریپورتر» آمده است:

«وارنرها – با مدیریت وقت کوین سوجیهارا – دپ را با تأیید «جی.کی. رولینگ» خالق چندگانه برای قسمت سوم [«جانوران شگفت‌انگیز»] بازگرداند و حتی با او قراردادی «پی-اور-پلی» بست که بندی اخلاقی در آن وجود نداشت. در نتیجه، استودیو باید دستمزد ۱۶ میلیون دلاری او را حتی پس از اخراج به دنبال اعلام حکم دادگاه بریتانیا پرداخت می‌کرد.»

در بخش دیگری از گزارش. برخی از رفتارهای مخرب جانی دپ در طول سالیان اخیر در حین فیلمبرداری پروژه‌ها نیز فاش شده است. بهت‌آورتر از همه اینکه دپ در حین فیلمبرداری «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» در استرالیا، «هشت قرص اکستاسی را به یکباره مصرف می‌کند» و رفتارهای خشونت‌آمیزی در مقابل «امبر هرد» از او سر می‌زند. رفتار دپ منجر به قطع شدن نوک انگشتش، بازگشتش به لس‌آنجلس برای عمل جراحی، توقف فیلمبرداری پروژه به مدت دو هفته و وارد شدن زیان ۳۵۰ هزار دلاری در روز به استودیوی دیزنی می‌شود. این در حالی است که دپ ادعا کرده بود جراحت انگشتش به دلیل پرتاب یک بطری توسط هرد به وجود آمده است.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد:

«جری بروک‌هایمر» تهیه‌کننده‌ی «دزدان دریایی کارائیب» در آن زمان سعی کرده بود علت مصدومیت دست بازیگر را «گیر کردن دست دپ بین در خودرو» نشان دهد و او را برای دست کم یک فیلم دیگر در نقش «جک اسپارو» بازگرداند. اما اخیراً گزارش شده است. که این چندگانه با «مارگو رابی» ریبوت خواهد شد.

یکی از تهیه‌کنندگان پروژه‌های اخیر دپ به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید:

«در ۳۵ سال گذشته او از کسی نه نشنیده. این در هالیوود غیرعادی نیست. اما هرگز تا این حدش را ندیده بودم.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا