سینمای جهان

دووین جانسون به فیلم «ماشین کوبنده» پیوست

دووین جانسون به فیلم «ماشین کوبنده» (Smashing Machine) به کارگردانی «بنی سفدی» که برای استودیوی ای-۲۴ ساخته می‌شود پیوست.

«دووین جانسون» در اولین فیلم انفرادی «بنی سفدی» ملحق شد. این فیلم با عنوان «ماشین کوبنده» (Smashing Machine) برای استودیوی ای-۲۴ ساخته می‌شود و درباره «مارک کر» مبارز ام‌ام‌ای است. درباره زندگی «مارک کر» در سال ۲۰۰۲ مستندی به همین نام ساخته شده بود.

جانسون در این فیلم بیوگرافی که ظهور کر در یو‌اف‌سی و اوج مبارزات او در سال ۲۰۰۰ را به تصویر می‌کشد نقش مبارز را بازی خواهد کرد و نگاهی به کشمکش‌های او با اعتیاد، رقابت و رابطه عاشقانه او می‌اندازد.

سفدی نویسنده فیلم و جانسون با کمپانی «سون باکس پروداکشنز» تهیه‌کننده پروژه است. این کمپانی امتیاز تولید فیلمنامه سفدی را در سال ۲۰۱۹ خریداری کرد.

«ماشین کوبنده» اولین فیلم انفرادی سفدی در مقام کارگردان است. برادر او «جاش سفدی» قرار است فیلم انفرادی دیگری با «آدام سندلر» برای نتفلیکس بسازد. این دو با این حال فیلمنامه فیلم سندلر را با همکاری یکدیگر به نگارش درآورده‌اند.

سفدی اخیراً سریال «طلسم» (The Curse) را با همکاری «نیتان فیلدر» برای شوتایم و ای-۲۴ ساخته است. او در نویسندگی تمامی اپیزودهای این سریال با بازی «اما استون»‌ مشارکت کرد و مقابل دوربین رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا