تلویزیونسینمای جهان

رکوردشکنی سریال جدید «برایان کرانستون»

"عالی‌جناب" رکورد پربیننده‌ترین اپیزود اول مینی‌سریال‌های درام تاریخ شبکه‌ی شوتایم را به نام خود ثبت کرده است.

برایان کرانستون که بیشتر با سریال “برکینگ بد” شناخته می‌شود. به‌تازگی با سریال “عالی‌جناب” شبکه‌ شوتایم به موفقیت‌هایی دست یافته و رکوردشکنی کرده است. این درام حقوقی و تریلر ۶ دسامبر با اولین اپیزودش ۷۷۰ هزار بیننده را در پلتفرم‌های مختلف ویاکام‌سی‌بی‌اس جذب کرد.

“عالی‌جناب” رکورد پربیننده‌ترین اپیزود اول مینی‌سریال‌های درام تاریخ شبکه‌ی شوتایم را به نام خود ثبت کرده است. این سریال به نویسندگی “پیتر موفات”، در واقع رکوردی را شکسته که در اختیار “قانون کومی” بود و ۸ درصد نسبت به قسمت اول آن سریال رشد را نشان داد.

اپیزود اول “عالی‌جناب” به گزارش “نیلسن” ۴۴۹ هزار بیننده در شبکه‌ی کابلی شوتایم داشته. در حالی که “قانون کومی” موفق به ثبت رکورد ۴۱۹ هزار بیننده شده بود. “عالی‌جناب” با احتساب مخاطبین پخش مجدد اپیزود به رکورد ۵۷۰ هزار بیننده و با احتساب ۲۰۰ هزا بیننده‌ی دیگر در سرویس‌های استریمینگ شوتایم به ۷۷۰ هزار بیننده می‌رسد. قسمت اول “قانون کومی” که در ماه سپتامبر روی ایر رفت، ۶۸۳ هزار بیننده داشت.

شوتایم تخمین می‌زند که در طول اولین هفته، بیش از ۲ میلیون بیننده قسمت اول “عالی‌جناب” را دیده‌اند. داستان سریال در مورد یک قاضی با بازی کرانستون است که می‌کوشد. حادثه‌ی رانندگی پسرش که منجر به قتل یک جنایت‌کار شده را مخفی کند.

“ادوارد برگر” تهیه‌کننده‌ی اجرایی و کارگردان سه اپیزود اول سریال است. “هانتر دوهان” در نقش پسر کرانستون، “هوپ دیویس”، “کارمن اجوگو”، و “سوفیا بلک-دی‌الیا” دیگر بازیگران “عالی‌جناب” بوده‌اند.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا