سینمای جهان

«کریس ایوانز» در فیلم پرستاره «آدام مک‌کی»

ستاره‌ی دیگری به فیلم جدید «آدام مک‌کی» برای نت‌فلیکس ملحق شد.

ساعاتی پیش گزارش شد که «کریس ایوانز» در فیلم «به بالا نگاه نکن» (Don’t Look Up) مک‌کی به «جنیفر لارنس»، «لئوناردو دی‌کاپریو»، «مریل استریپ»، «راب مورگان»، «کیت بلانشت»، «جونا هیل»، «هیمش پاتل»، «تیموتی شلمی»، «آریانا گرانده»، «کید کادی»، «متیو پری» و «تومر سیسلی» پیوسته است. تصاویر پشت صحنه از ایوانز مشارکت او در پروژه را تأیید می‌کند. اما نت‌فلیکس توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است.

داستان فیلم در مورد دو فضانورد سطح پایین است که در رسانه‌ها سعی می‌کنند به مردم هشدار دهند که یک شهاب‌سنگ در حال نزدیک شدن به زمین است. از نقش ایوانز در فیلم جزئیاتی منتشر نشده است. این پروژه در بوستون در حال فیلمبرداری است.

کریس ایوانز پس از وداع با نقش «کاپیتان آمریکا» در «دنیای سینمایی مارول»، با اپل تی‌وی+ همکاری کرد. و در مینی‌سریال «دفاع از جیکوب» (Defending Jacob) ظاهر شد. او علاوه بر «به بالا نگاه نکن» باید در «مرد خاکستری» (The Gray Man) «برادران روسو» و نت‌فلیکس مقابل «رایان گاسلینگ» قرار بگیرد. که پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس توصیف شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا