تلویزیونسینمای جهان

«اما استون» به سریال The Curse ملحق شد

«اما استون» در سریال کمدی «نفرین» (The Curse) شوتایم به نویسندگی «نیتان فیلدر» و «بنی سفدی» پیوست.

اما استون ستاره «لا لا لند» (La La Land) در این سریال در مقابل فیلدر به ایفای نقش می‌پردازد که سابقه‌ی بازی در «نیتان برای شما» (Nathan For You) را دارد. خالق سریال فیلدر و «بنی سفدی» یکی از کارگردانان «جواهر تراش‌نخورده» (Uncut Gems) خواهند بود. بنی و جاش سفدی از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه‌اند.

در ماه فوریه گذشته گزارش شده بود که شوتایم سفارش ساخت یک اپیزود آزمایشی را صادر کرده، اما به نظر می‌رسد که این اپیزود فیلمبرداری نشده است. داستان این کمدی در مورد زوجی است که در شبکه‌ی HGTV برنامه‌سازی می‌کنند اما موفق به جذب بیننده نمی‌شوند.

این اولین نقش تلویزیونی اما استون پس از «روانی» (Maniac) است که در سال ۲۰۱۸ از نت‌فلیکس پخش شد. او به همراه همکار تهیه‌کننده‌اش «دیوی مک‌کری» قراردادی با استودیوی A24 به امضاء رسانده‌اند و از رمان «سایه‌ها» (The Shadows) نوشته‌ی «استیسی ویلینگهام» اقتباس خواهند کرد.

این سریال علاوه بر این اولین سریال تلویزیونی برادران سفدی نیز خواهد بود. آن‌ها اوایل سال ۲۰۲۰ با شبکه‌ی کابلی HBO قراردادی به امضاء رساندند. فیلدر به تازگی سریال «چگونه با جان ویلسون» (How To With John Wilson) را برای شبکه‌ی HBO تولید کرده. و سفارش ساخت فصل دوم را نیز گرفته است. سریال «نیتان برای شما» فیلدر از شبکه‌ی Comedy Central روی ایر می‌رفت.

استودیوی A24 به آرامی وارد صنعت برنامه‌سازی تلویزیونی می‌شود. و اخیراً «ایستگاه فضایی ماه ۸» (Moonbase 8) را برای شوتایم ساخته است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا