سینمای جهان

فرد و جینجر افسانه‌ای بر پرده نقره‌ای جان می گیرند

جیمی بل و مارگارت کوالی دو بازیگر جوان سینما برای ایفای نقش فرد آستر و جینجر راجرز دو بازیگر و رقاص مطرح تاریخ هالیوود انتخاب شدند.

به نقل از ورایتی، جیمی بِل و مارگارت کوالی قرار است نقش فرد آستر و جینجر راجرز زوج اسطوره ای رقص آمریکا را در فیلم زندگینامه ای «فرد و جینجر» محصول استودیوهای آمازون و کمپانی اتوماتیک بازی کنند.

جیمی بِل و مارگارت کوالی در کنار ایفای نقش، به عنوان تهیه کننده نیز در این فیلم حضور دارند.

جیمی بِل توانایی رقصش را در فیلم «بیلی الیوت» محصول سال ۲۰۰۰ نشان داده و کوالی نیز که بیشتر برای بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» تارانتینو شناخته می شود. به عنوان یک رقصنده متبحر در مینی سریال «فاسی/وردون» هنرش را به نمایش گذاشته است.

فرد آستر و جینجر راجرز در ۱۰ فیلم کلاسیک هالیوود به صورت مشترک با هم کار کردند. این همکاری از فیلم محصول ۱۹۳۳ «پرواز به ریو» آغاز و تا فیلم «بارکلی های برادوی» (۱۹۴۹) ادامه پیدا کرد.

فیلم «فرد و جینجر» که قرار است با بازی کوالی و بِل ساخته شود. روایت عشق واقعی میان جینجر راجرز و فرد آستر در جلو و پشت دوربین است.

جاناتان اِنتویستل سازنده فیلم «پایان دنیای لعنتی» قرار است. این فیلم را براساس فیلمنامه آرش عامل فیلمنامه نویس ایرانی-بریتانیایی کارگردانی کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا