سینمای جهان

«آنا د آرماس» در فیلم مرد خاکستری

«آنا د آرماس» در فیلم اکشن و تریلر «مرد خاکستری» (The Gray Man) «برادران روسو» و نتفلیکس، با «رایان گاسلینگ» و «کریس اوانز»‌ همبازی شد.

روسوها مدتی بود که با همکاری سونی این پروژه را توسعه می‌دادند تا اینکه نت‌فلیکس امتیاز پخش آن را خریداری کرد و اوانز و گاسلینگ سپس به فیلم پیوستند. «برادران روسو» پیش‌تر ادعا کرده بودند که «مرد خاکستری» پرخرج‌ترین فیلم تاریخ نت‌فلیکس است.

فیلمنامه‌ی پروژه توسط روسوها به نگارش درآمده. نسخه‌های اخیرش توسط «کریستفر مارکوس» و «استیون مک‌فیلی» نویسندگان «انتقام‌جویان:‌ آخر بازی» بازنویسی شده است. «برادران روسو» با «مایک لاروکا» به واسطه‌ی کمپانی AGBO تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

«مرد خاکستری» از رمانی نوشته‌ی «مارک گرینی» که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. این اولین رمانی است که داستان‌هایی پیرامون شخصیت «مرد خاکستری» یا «کورت جنتری». مأمور سابق سیا و آدمکش مستقل روایت می‌کند. این تریلر اکشن شخصیت جنتری با بازی گاسلینگ را دنبال می‌کند. که تحت تعقیب «لوید هنسن» مأمور سابق دیگر سیا با بازی اوانز است. این فیلم بر اساس اولین جلد از کتاب‌های پرفروش «مرد خاکستری» ساخته خواهد شد.

«آنا د آرماس» با بازی در فیلم معمایی «چاقوکشی» (Knives Out) نامزد گلدن گلوب شد و اخیراً در فیلم «سرخیو» (Sergio) نت‌فلیکس دیده شده است. آنا د آرماس قرار بود امسال در فیلم «وقتی برای مردن نیست». از چندگانه‌ی «جیمز باند» مقابل «دنیل کرگ» هم دیده شود. اما پاندمی ویروس کرونا اکران این فیلم را چند مرتبه به تأخیر انداخت. او در فیلم «بلوند» (Blonde) نیز نقش «نورما جین» یا «مرلین مونرو» را بازی خواهد کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا