سینمای جهان

فیلمبرداری «کوچه کابوس» به پایان رسید

فیلمبرداری «کوچه کابوس» Nightmare Alley «گی‌یرمو دل تورو» با بازی «بردلی کوپر»، «رونی مارا» و «کیت بلانشت» به پایان رسید.

فیلمبرداری تریلر روانشناسانه «کوچه کابوس» (Nightmare Alley) به کارگردانی «گی‌یرمو دل تورو» با بازی «بردلی کوپر»، «کیت بلانشت»، «تونی کولت»، «رونی مارا»، «ویلم دافو»، «ریچارد جنکینز» و «ران پرلمن» به پایان رسید. تاریخ پخش این فیلم از سوی سرچ‌لایت اعلام نشده. اما «کیم مورگان» نویسنده‌‌ی فیلمنامه در صفحه‌ی اینستاگرامش پایان فیلمبرداری پروژه را تأیید کرده است.

پاندمی کرونا در ماه مارس فیلمبرداری این پروژه را متوقف کرده بود، اما گروه دل تورو در ماه سپتامبر به محل فیلمبرداری در تورنتو بازگشتند. داستان فیلم از رمانی نوشته‌ی «ویلیمام لیندزی گرشام» اقتباس شده. و در مورد مرد جاه‌طلبی با بازی کوپر است. که استعداد شگرفی در فریفتن انسان‌ها دارد. او به یک زن روان‌پزشک با بازی بلانشت برخورد می‌کند که اتفاقاً خطرناک‌تر از مرد است. این فیلم به نظر جنبه‌های شیطانی صنعت سرگرمی را نقد خواهد کرد. «ادموند گولدینگ» در سال ۱۹۴۷ از این داستان اقتباس کرده بود.

دل تورو تابستان گذشته در مورد توقف فیلمبرداری پروژه گفته بود: «ما یک هفته پیش [از تعطیلی هالیوود] تولید را متوقف کردیم. بسیار سریع واکنش نشان دادیم، به استودیو پیشنهاد کردیم که فیلمبرداری را متوقف کنیم. همین کار ما را نجات داد. هیچ‌یک از عوامل و بازیگران به ویروس کرونا مبتلا نشدند. نزدیک به ۴۵ درصد فیلم را ضبط کرده‌ بودیم. به معنای واقعی کلمه در میان یکی از صحنه‌های فوق‌العاده‌ی فیلم بودیم. ناهار را خوردیم و با استودیو صحبت کردیم و وقتی برگشتیم گفتیم: «همگی وسایل خود را رها کنید و بروید.»»

کارگردان فیلم با توقف فیلمبرداری «کوچه کابوس» به سراغ کار بر روی «پینوکیو» (Pinocchio) رفت. او در آن زمان گفته بود:‌ «فکر نمی‌کنم بتوانیم به آن حالت گذشته که عادی می‌دانستیمش برگردیم. همه‌چیز کمی متفاوت خواهد شد.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا