سینمای جهان

مستربین با کمدی جدید برمی‌گردد

روآن اتکینسون، بازیگر نقش مستربین در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی به نام "انسان در برابر زنبور" نقش‌آفرینی خواهد کرد.

نت‌فلیکس اعلام کرد که هفت سریال اریجینال جدید بریتانیایی با همکاری فیلمسازانی چون “روان اتکینسون” ستاره‌ی سابق “آقای بین”(مستربین)، “سم مندز” و “اندی سرکیس” می‌سازد. مستربین در بریتانیا نوشته و تولید خواهند شد.

سریالی که در کمپانی “نیل استریت” مندز به تولید می‌رسد. “منطقه سرخ” نام دارد که یک عنوان کمدی در مورد فوتبال توصیف شده است. از سوی دیگر، اتکینسون در یک سریال کمدی ۱۰ اپیزودی به نام “انسان در برابر زنبور” نقش‌آفرینی خواهد کرد. او در این مجموعه باید یک زنبور مزاحم را از عمارتی بزرگ بیرون کند.

سریال دیگری با تهیه‌کنندگی سرکیس و نویسندگی “جو بارتون” از کتاب‌های “نیمه بد” اقتباس خواهد شد، در حالی که “سوفی پتزل” از داستان کوتاه “هفت مرگ اولین هاردکسل” اقتباس می‌کند. این سریال‌‌های جدید در نقاط مختلف بریتانیا از جمله ولز فیلمبرداری خواهد شد.

فصل دوم “تاپ بوی”، فصل سوم “آموزش جنسی”، فصل پنجم “تاج”‌ فصل سوم “آخرت” (After Life) با بازی “ریکی جرویز” سریال‌های بریتانیایی در حال فیلمبرداری نت‌فلیکس هستند.

پیش‌تر گزارش شده بود که نت‌فلیکس ۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰ برای تولید محتوا در بریتانیا سرمایه‌گذاری می‌کند. این شبکه ۵۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ در این منطقه هزینه کرده بود.

روآن سباستین اتکینسون (زادهٔ ۶ ژانویه ۱۹۵۵)، بازیگر، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس اهل بریتانیا است. که بیشتر به دلیل ایفای نقش در فیلم‌های مستر بین و جانی انگلیش شهرت دارد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا