سینمای جهان

زمان اکران «تام و جری» و «نبرد مرگبار» تغییر کرد

کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران چند مورد از آثار خود از جمله «تام و جری» و «نبرد مرگبار» را تغییر داد.

به نقل از ورایتی، کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران سه فیلم سینمایی مورد انتظار خود را تغییر داد؛ این سه فیلم «نبرد مرگبار»، «تام و جری» و فیلم درام و علمی – تخیلی «خاطره پردازی» با بازی هیو جکمن هستند.

«نبرد مرگبار» یا مورتال کمبت، یک فیلم لایو اکشن است که از مجموعه بازی‌های ویدئویی به همین نام اقتباس شده است. این فیلم قرار بود در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود. اما اکنون به تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۱ منتقل شده است. «خاطره پردازی» هم که برای اکران در میانه ماه آوریل تنظیم شده. از تقویم اکران این استودیو خارج شد. نمایش فیلم انیمیشنی «تام و جری» هم یک هفته جلو افتاد. و اکنون به جای ۵ مارس، در تاریخ ۲۶ فوریه اکران می شود.

هر سه فیلم‌ به همراه دیگر آثار کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۲۱، در همان روزی که در سینما‌ها اکران می‌شوند، بر روی سرویس نمایش آنلاین HBO Max هم به نمایش گذاشته خواهند شد. در مجموع ۱۸ فیلم این استودیو که شامل «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴»، «ماتریکس ۴»، «تل ماسه» و «ارتفاعات» نیز می‌شوند. در طول ۱۲ ماه آینده از این برنامه پیروی خواهند کرد. فیلم‌هایی که روی سرویس نمایش آنلاین HBO Max گذاشته می‌شوند، به مدت ۳۱ روز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. پس از ۳۱ روز، این عنوان‌ها فقط در سینما‌ها نمایش داده می‌شوند.

فیلم سینمایی «نبرد مرگبار» توسط سایمون مک کوئید، کارگردانی شده و نویسنده آن نیر گرگ روسو و دیو کالهام هستند. این فیلم داستان بزرگترین قهرمان‌های خیالی روی زمین را روایت می‌کند که احضار می‌شوند. تا با دشمنان دنیای بیرونی مبارزه کنند و سیاره را از نابودی کامل نجات دهند. جیمز وان، کارگردان فیلم‌های «آکوامن» و «سریع ۷» تهیه کننده این اثر است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا