سینمای جهان

همکاری «آدرین برودی» و «سيرشا رونان»

«آدرین برودی» بازیگر برنده‌ی اسکار به فیلم معمایی بدون عنوان استودیوی سرچ‌لایت پیوست. او در این فیلم به کـارگردانی «تام جورج» در مقابل «سم راک‌ول»، «دیوید اویلوو» و «سیرشا رونان» قرار می‌گیرد.

داستان فیلم در دهه‌ی ۱۹۵۰ لندن روی می‌دهد جایی که یک تهیه‌کننده‌ی فیلم هالیوود قصد دارد یک تئاتر محبوب «وست اند» را به فیلم تبدیل کند. وقتی که اعضای تولید فیلم به قتل می‌رسند. یک کارآگاه خسته از زندگی با بازی راک‌ول و دستیار جوانش با بازی رونان خود را در یک معمای قتل عجیب گرفتار می‌بینند. آدرین برودی نقش «لئو کوپرنیک» را بازی می‌کند. که یک کارگردان هالیوودی است. «دیمین جونز» که اخیراً در تولید «خداحافظ کریستفر رابین» (Goodbye Christopher Robin) مشارکت کرده. تهیه‌کننده‌ی این فیلم است.

آدرین برودی برای بازی در فیلم «پیانیست» (The Pianist) به کارگردانی «رومن پولانسکی» برنده‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد شد. او در چند فیلم به کارگردانی «وس اندرسون» از جمله «هتل بزرگ بوداپست» (The Grand Budapest Hotel). «آقای فاکس شگفت‌انگیز» (Fantastic Mr. Fox) و اخیراً «گزارش فرانسوی» (The French Dispatch) نقش‌آفرینی کرده. و به زودی در درام «بلوند» (Blonde) نت‌فلیکس، مقابل «آنا د آرماس» در نقش «مرلین مونرو» دیده خواهد شد. او در درام جنایی «پاک» (Clean) نقش‌آفرینی کرده. و در حال حاضر در اقتباس تلویزیونی شبکه‌ی Epix از رمان «چپلویت» (Chapelwaite) مقابل دوربین رفته است.

 

 

 

 

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا