سینمای جهان

سریالی که جایگزین “سوپرنچرال” می‌شود

سریال "واکر" با بازی جرد پادالکی ۲۱ ژانویه از شبکه‌ی CW پخش خواهد شد.

شبکه‌ی CW امسال با سریال “فراطبیعی” سوپرنچرال (Supernatural) وداع کرد، اما هواداران “جرد پادالکی” او را باز هم در این شبکه خواهند دید. این بازیگر پس از جدایی از شخصیت “سم وینچستر“، به زودی با ریبوت سریال درام “واکر، رنجر تگزاس” در نقش “کوردل واکر” دیده خواهد شد. پادالکی در این سریال جدید تحت عنوان “واکر” (Walker) نقشی بسیار متفاوت با “فراطبیعی” سوپرنچرال ایفا می‌کند. اولین تریلر “واکر” این هفته رونمایی شده است.

“واکر، رنجر تگزاس” یک سریال اکشن با بازی “چاک نوریس” بود. که در دهه‌ی ۱۹۹۰ از شبکه‌ی CBS در قالب هشت فصل روی ایر رفت. در تریلر ۳۰ ثانیه‌ای ریبوت، بر خلاف نسخه‌ اصلی وجود صحنه‌های اکشن وعده داده نشده. در عوض تمرکز آن تماماً بر روی به قتل رسیدن همسر واکر در یک حادثه‌ی مرموز قرار گرفته. و تقریباً تمامی دیالوگ‌های تریلر در رابطه با قتل همسر اوست.

دیگر بازیگران سریال “کیگان آلن” در نقش “لیام واکر” برادر کوچک‌تر کوردل، “میگ پیلگی” در نقش “بونهام واکر” پدر خانواده‌ی واکر، “جنویو پادالکی” همسر واقعی جرد، در نقش همسر کوردل که در فلش‌بک‌ها حضور دارد خواهند بود.

سریال “واکر” ۲۱ ژانویه از شبکه‌ی CW پخش خواهد شد

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا