سینمای جهان

جشنواره برلین ۲۰۲۱ مجازی برگزار می شود

هفتاد و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین به صورت مجازی برگزار می شود.

به نقل از ورایتی، بنا به اطلاعات موثق، هفتاد و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم برلین به صورت مجازی برگزار می شود.

جشنواره بین المللی فیلم برلین در اصل قرار بود به صورت فیزیکی بین روزهای ۱۱ تا ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ برگزار شود اما به دلیل افزایش مبتلایان به کووید-۱۹این جشنواره مجبور به عقب نشینی از تصمیم خود شده است.

برگزارکنندگان جشنواره هم اکنون به دنبال برگزاری فستیوال به صورت مجازی در اوایل ماه مارس هستند.

سخنگوی برلیناله از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است. با این حال گفته می شود مسئولان جشنواره تصمیم خود را اواخر این هفته اعلام می کنند.

گفته می شود مسئولان فستیوال قصد داشته اند. این جشنواره را به جای ماه فوریه در ماه آوریل به صورت فیزیکی برگزار کنند. اما دولت آلمان که بخش اعظم سرمایه این فستیوال را تامین می کند. تعهدی بابت کاهش نرخ مبتلایان تا آن زمان نداده است. بودجه جشنواره برلین در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۳۳ میلیون دلار (۲۷ میلیون یورو) برآورد شده است.

طبق اطلاعات رسیده از جشنواره در اوایل ماه ژوئن سال آینده؛ یک رویداد کوچک با نمایش جهانی. یک سری فیلم در محل جشنواره در نظر گرفته شده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏ یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا