سینمای جهان

امبر هرد و پول هنگفتی که برای گفتن از خشونت خانگی می‌گیرد

امبر هرد به‌تازگی از سوی "آژانس هری واکر" به عنوان سخنران استخدام شده تا از خشونت خانگی بگوید.

در وبسایت آژانس هری واکر آمده است:‌ “امبر هرد که مدافع حقوق زنان و حقوق شهروندی قربانیان خشونت مرتبط با جنسیت در سراسر دنیاست، با سازمان‌ها همکاری می‌کند تا این قربانیان را تشویق کند که هم به شکل شخصی و هم سیاسی پا پیش بگذارند و قدرت خود را بازپس بگیرند. امبر اغلب به واشینگتن دی‌سی سفر می‌کند. تا برای حقوق شهروندی زنان قربانیانی خاموش و در معرض خطر بجنگد و لابی کند.”

امبر هرد برای هر سخنرانی که آژانس آن را “عمیقاً تکان‌دهنده” توصیف می‌کند، ۳۳ هزار دلار دریافت خواهد کرد. این درحالی است که قاضی دادگاه بریتانیا دپ را به پرداخت بیش از ۶۰۰ هزار پوند محکوم کرد.

جانی دپ از هرد به دلیل انتشار مقاله‌ای در “واشینگتن پست” هم شکایت کرده است. در صورت پیروزی دپ در این پرونده، ممکن است ورق به سود دپ برگردد. و هرد از پروژه‌ها کنار گذاشته شود.

اَمبر لارا هرد (به انگلیسی: Amber Laura Heard) (متولّد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس) یک هنرپیشهٔ و مدل اهل ایالات متحده است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در یک درام ورزشی به نام چراغ‌های جمعه‌شب با بازی بیلی باب تورنتون انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ. اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت. وی مُدل و بازیگر سینما است. و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی‌دابلیو تلویژن شو آغاز شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا