سینمای جهان

واکنش جورج کلونی به خشم تام کروز در پشت صحنه “ماموریت غیرممکن”

هرچند کروز به دلیل جدی گرفتن ویروس کرونا تحسین شده، اما از طرف دیگر به علت لحن پرخاشگرانه‌اش مورد انتقاد هم قرار گرفته است.

“جورج کلونی” واکنش خشمگینانه‌ی “تام کروز” به نقض پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل “مأموریت غیرممکن ۷” (Mission: Impossible 7) را درک می‌کند اما می‌گوید این هیاهو با “روش” او متفاوت است.

کلونی که فیلم “آسمان نیمه‌شب” (The Midnight Sky) او هفته‌ی آینده از نت‌فلیکس پخش خواهد شد در مصاحبه با “هاوارد استرن” از احساس خود نسبت به اعتراض شدید‌الحن کروز به عوامل فیلمبرداری “مأموریت غیرممکن” که فاصله‌گیری اجتماعی را رعایت نکرده بودند بیان کرد.

کلونی به استرن می‌گوید: “او بیش از اندازه مسئله را بزرگ نکرد زیرا این مشکل [مهم] است. دوستی دارم که دستیار کارگردان در یکی سریال تلویزیونی است و تقریباً چنین تجربه‌ای داشته، اما با واکنشی در این سطح مواجه نشده.”

هرچند کروز به دلیل جدی گرفتن ویروس کرونا تحسین شده، اما از طرف دیگر به علت لحن پرخاشگرانه‌اش مورد انتقاد هم قرار گرفته است. جورج کلونی اعتراف می‌کند که در وضعیتی مشابه چنین رویکردی به قضیه نشان نمی‌دهد. او می‌گوید:‌ “من تا این حد بزرگش نمی‌کنم، کسی را اخراج نمی‌کنم. شما در موضع قدرت قرار دارید. ساده نیست، مسئولیت همه بر عهده‌ی شماست و او در این مورد حق دارد. اگر فیلمبرداری متوقف شود بسیاری از افراد کارشان را از دست می‌دهند. مردم باید درک کنند و مسئولیت‌پذیر باشند. اما روش من چنین نیست که بخواهم همه را به آن مسیر هدایت کنم.”

جورج کلونی در ادامه می‌گوید: “اینکه به سمت فرد خاصی [انگشت اتهام] بگیرید لزوماً جواب نمی‌دهد، اما هر کسی روش خودش را دارد. کسانی که در محل فیلمبرداری حاضر بوده‌اند بیشتر در این خصوص اطلاع دارند. درک می‌کنم که چرا این کار را کرده، اصلاً اشتباه نمی‌کند. اما نمی‌دانم که آیا تا آن حد مسئله را شخصی می‌کردم یا نه. من از شرایط آگاهی ندارم، شاید کروز ۱۰ یا ۱۵ مرتبه دیگر شاهد آن اتفاق بوده.”

قسمت هفتم و هشتم “مأموریت غیرممکن” همزمان در حال فیلمبرداری است.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا