سینمای جهان

تغییر در تاریخ اکران انیمیشن باب اسفنجی جدید

پارامونت پیکچرز تصمیم گرفته است تا اکران انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants را تا اواخر سال ۲۰۲۵ عقب بیندازد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمیشن سینمایی جدید باب اسفنجی عقب افتاده است. پارامونت پیکچرز اخیرا تغییرات گسترده‌ای را در جدول اکران آثار آینده خود ایجاد کرده است. و حالا مشخص شد که انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants دیگر قرار نیست در تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) اکران شود. و جای خود را به فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two داده است.

حالا طبق اعلام پارامونت، انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants اکنون برای اکران در تاریخ ۱۹ دسامبر ۲۰۲۵ (۲۸ آذر ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است. اطلاعات خیلی زیادی از انیمیشن SpongeBob جدید در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که درک درایمون وظیفه کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد. پیش از آن انیمیشن The SpongeBob SquarePants Movie، انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water و انیمیشن The SpongeBob Movie: Sponge on the Run تولید و اکران شده بودند.

همچنین تام کنی در نقش باب‌اسفنجی شلوارمکعبی، بیل فیجرباک در نقش پاتریک ستاره، راجر آلبرت بومپاس در نقش اختاپوس هشت‌پا، کلنسی براون در نقش آقای خرچنگ، کارولین لارنس در نقش سندی چیکس و مستر لارنس در نقش پلانکتون برای صداپیشگی دوباره شخصیت‌های خود در انیمیشن The SpongeBob Movie: Search for SquarePants باز خواهند گشت. همچنین اخیرا شبکه نیکلودئون از تمدید انیمیشن SpongeBob SquarePants برای فصل پانزدهم خبر داده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا