سینمای جهان

هواداران جانی دپ سنگ تمام گذاشتند

پتیشن بازگرداندن دپ به "دزدان دریایی کارائیب" از مرز ۳۵۰ هزار امضاء رسیده است ولی مشخص نیست که این تلاش‌ها به نتیجه‌ای می‌رسد یا نه.

دیزنی دو فیلم “دزدان دریایی کارائیب” در حال ساخت دارد، یکی با نویسندگی “تد الیوت” و “تری روسیو” و کارگردانی “یواخیم رانینگ”، و دیگری اسپین‌آفی با شخصیت‌های زن با بازی “مارگو رابی” و “کریستینا هادسن”. درست پس از معرفی این پروژه‌ها، هواداران چندگانه از اینکه متوجه شدند بازیگر اصلی که از سال ۲۰۰۳ و فیلم “نفرین مروارید سیاه” او را دیده بودند. در فیلم‌ها نقشی ندارد خشمگین شدند. این اعتراضات منطقی به نظر می‌رسید. چرا که “جانی دپ” نقشی کلیدی در فروش بیش از ۴.۵ میلیارد دلاری چندگانه در سراسر دنیا داشت.

جانی دپ ۵۷ ساله این روزها به دنبال شکست در پرونده‌ شکایت از نشریه‌ “سان” و اخراج از چندگانه‌ “جانوران شگفت‌انگیز” توسط برادران وارنر، در هالیوود به “رادیواکتیو” تشبیه می‌شود. و دیزنی به نوشته‌ی “هالیوود ریپورتر” درخواست “جری بروکهایمر” تهیه‌کننده‌ی “دزدان دریایی کارائیب” را مبنی بر نقش‌آفرینی کوتاه دپ در قسمت‌های بعدی رد کرده است.

حالا پتیشن بازگرداندن دپ به “دزدان دریایی کارائیب” از مرز ۳۵۰ هزار امضاء رسیده. اما همچون کمپین بازگرداندن این بازیگر به “جانوران شگفت‌انگیز” یا حذف “امبر هرد” همسر سابق جانی دپ از “آکوامن ۲” (Aquaman 2) به نظر نمی‌رسد. که دست هواداران را به جایی بند کند. نزاع دپ و هرد در سال ۲۰۱۶ علنی شد. وقتی که هرد بازیگر نقش “جک اسپارو” را به خشونت خانگی متهم کرد. و سپس برای جدایی از او مقدمه‌چینی کرد.

“مدس میکلسن” که در “جانوران شگفت‌انگیز” جانشین جانی دپ شده. در مصاحبه با “ای‌پی اینترتینمنت” می‌گوید: “یک هفته است که اینجا هستم. خوش‌برخورد و فوق‌العاده‌اند. “دیوید ییتس” فوق‌العاده است، بسیار خوش‌برخورد است و کارگردانی شگفت‌انگیز. تا اینجا، عالی بوده.” او در مورد دپ می‌گوید: “نه، با او آشنایی ندارم. تنها یک بار ملاقتش کرده‌ام. کاش شماره‌ی تماس او را داشتم اما متأسفانه این‌گونه نیست.”

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا