سینمای جهان

«ایان مک‌کلن» واکسن کرونا را دریافت کرد

«ایان مک‌کلن» که چهارشنبه 16 دسامبر اولین دوز واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده می‌گوید احساس «سرخوشی» می‌کند.

ایان مک‌کلن بازیگر بریتانیایی که در فیلم‌های «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) و «اکس-من» (X-Men) نقش‌آفرینی کرده، در دانشگاه کویین ماری لندن این واکسن را تزریق کرده است.

او پنجشنبه در صفحه‌ی توییتر خود گفت: «بسیار خوشبخت بودم که این واکسن را دریافت کردم. در توصیه‌ی آن به دیگران هیچ تردیدی ندارم.»

«سرویس سلامت همگانی» انگلستان (NHS) می‌گوید مک‌کلن ۸۱ ساله یکی از اولین «گروه‌های واجد شرایط» برای دریافت واکسن بوده است. این واکسن برای افراد بالاتر از ۸۰ ساله، کارکنان خدمات درمانی در اولویت قرار داشته‌ است. این برنامه‌ی واکسیناسیون در دومین هفته به سر می‌برد و «سرویس سلامت همگانی» آن را «بزرگ‌ترین موفقیت پس از آغاز پاندمی» توصیف می‌کند و مدعی است که احتمالاً جان ده‌ها هزار نفر را نجات می‌دهد. اوایل ماه دسامبر، بریتانیا به اولین منطقه‌ی اروپایی تبدیل شد که جواز پخش واکسن فایز را صادر کرد.

ایان مک‌کلن با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید:

«افتخار می‌کنم که واکسن کووید-۱۹ را دریافت کرده‌ام. و به همه‌ی کسانی که واکسن به آن‌ها ارائه شده توصیه می‌کنم که آن را بپذیرند. تنها چند دقیقه زمان برد و بعد تمام شد. واقعاً امیدوارم که با واکسینه شدن هر چه بیشتر مردم، بتوانیم بیتر به زندگی عادی برگردیم، به ویژه در بخش هنر که امسال به‌شدت آسیب دید.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا