سینمای جهان

ممنوعیت حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب»

کمپانی دیزنی حضور جانی دپ در فیلم‌های جدید «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

دیزنی دو فیلم «دزدان دریایی کارائیب» را تولید می‌کند؛ یکی از آن‌ها با فیلمنامه‌ای از تد الیوت و تری روسیو و کارگردانی یواخیم رانینگ است. اسپین‌آف این فیلم هم با شخصیت‌های زن با بازی مارگو رابی و کریستینا هادسن ساخته می شود.

هالیوود ریپورتر گزارش داده است که کمپانی دیزنی مدت‌ها قبل از آنکه پرونده امبر هرد و جانی دپ و روزنامه سان در بریتانیا به جریان بیفتد، از این ستاره سینما فاصله گرفته بود. به عبارتی دیگر، کمپانی دیزنی حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب» را ممنوع کرده است.

هالیوود ریپورتر می‌نویسد:

که کمپانی دیزنی پیشنهاد جری بروکهایمر را برای حضور افتخاری جانی دپ در اسپین آف این فیلم نیز رد کرد.

جانی دپ بازیگر شخصیت کاپیتان جک اسپرو از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۷ در چندگانه این فیلم بود.

تاکنون چندین کمپین جمع‌آوری امضا برای بازگردندان جانی دپ به این مجموعه فیلم راه اندازی شده است. اما کمپانی دیزنی کماکان بر سر حرف خود ایستاده است.

شرکت والت دیزنی، (به انگلیسی: The Walt Disney Company) شرکت رسانه‌های گروهی آمریکایی است، که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های رسانه‌ای و سرگرمی جهان شناخته می‌شود. دفتر مرکزی شرکت والت دیزنی و استودیوی اصلی آن در شهر بربنک، کالیفرنیا قرار دارند.

این شرکت در ۱۶ اکتبر ۱۹۲۳ توسط والت دیزنی. و با مشارکت برادرش روی اولیور دیزنی، در قالب یک استودیو کوچک انیمیشن‌سازی تأسیس شد. شرکت والت دیزنی به سرعت توسعه پیدا کرد و به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای هالیوود تبدیل شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا