سینمای جهان

بهترین‌های سینما به انتخاب منتقدان لس آنجلس

جوایز سالانه انجمن منتقدان لس آنجلس فهرست برندگان ۲۰۲۰ خود را اعلام کرد و ساخته جدید "استیو مک کوئین" را به عنوان بهترین فیلم سال معرفی کرد.

مجموعه فیلم های “تبر کوچک”  ساخته “استیو مک کوئین” که در جوایز اسکار حضور ندارد، از سوی انجمن منتقدان لس آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال ۲۰۲۰ انتخاب شد و جایزه بهترین فیلمبرداری را نیز از آن خود کرد.

تبر کوچک” یک مجموعه شامل پنج فیلم است. که داستان‌های متمایزی از زندگی مهاجران هند غربی در لندن در طی دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ را روایت می‌کند.

به نقل از اسکرین فیلم “سرزمین آواره ها” ساخته “کلوئی ژائو” نیز جایزه بهترین کارگردانی را از این جوایز به خود اختصاص داد. و “چادویک بوزمن” بازیگر درگذشته آمریکایی نیز به عنوان بهترین بازیگر مرد برای بازی در فیلم “بلک باتم ما رینی” انتخاب شد.

در سایر شاخه ها، جایزه بهترین بازیگر زن به “کری مولیگان” برای فیلم “زن جوان نوید دهنده”. و جوایز بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و زن نیز به ترتیب به “گلین تورمن” برای فیلم “بلک باتم مارینی”. و “یو-جونگ یو” برای فیلم “میناری” اعطاء شد.

درام تاریخی “قد دراز” به کارگردانی “کانتمیر بالاگوف” از روسیه جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان. را از انجمن منتقدان لس آنجلس دریافت کرد. و “زمان” ساخته “گرت بردلی” هم بهترین مستند بلند نام گرفت.

روز گذشته جوایز انجمن منتقدان نیوبورک فیلم “اولین گاو” ساخته “کلی رایکارت”. را در رتبه نخست برترین فیلم های سال ۲۰۲۰ قرار داد.

 

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا